۱۳۹۴-۰۸-۱۷

تهدید و بازداشت و یکی از فعالان عرفان حلقه در اصفهان

گروه خبري سايت
تهدید و بازداشت و یکی از فعالان عرفان حلقه در اصفهان
خبرگزاری هرانا در گزارشی خبر داد:
داریوش عدیم، از فعالان گروه عرفان حلقه در اصفهان، در ۲۴ مرداد ماه سال جاری بازداشت و شش شهریور ماه آزاد شده است، وی پس از آزادی نیز از سوی نیروهای امنیتی احضار و تهدید شده است.
به نقل از هرانا،داریوش عدیم، از هواداران گروه عرفان حلقه که پس از تجمع این فعالان در چهارباغ بالای اصفهان و در اعتراض به صدور حکم برای محمدعلی طاهری در ۲۴ مرداد ماه سال جاری بازداشت و در شش شهریور ماه آزاد شده است، در ماه های پس از آزادی نیز توسط نیروهای امنیتی احضار و مورد تهدید و بازجویی قرار گرفته است.
بنا بر همین گزارش وی پس از بازداشت از سوی اطلاعات سپاه و گرفتن وسایل مربوطه از او و همچنین تفتیش منزل، به بند اطلاعات سپاه مستقر در زندان اوین منتقل و سپس با انتقال به زندان دستگرد اصفهان با وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی آزاد می شود.
یک منبع آگاه گفته است که تماس ها و تهدیدهای نیروهای امنیتی پس از آزادی وی ادامه یافته و داریوش عدیم بارها برای بازجویی احضار شده است.
گفتنی است که در یکی از این احضار ها وی از سوی نیروهای امنیتی و علی رغم برگزاری دادگاه تهدید شده است که به شش سال حبس تعزیری محکوم خواهد شد.
بنا بر آخرین گزارش ها و تنها در اصفهان، آقایان خسرو گلسرخ، مجید هادیان و مجید کرباسی و خانمها شهدخت چناریان و اعظم شرافت از بازداشت شدگان فعالان و پیروان گروه عرفان حلقه در این شهر بوده اند.
https://hra-news.org/fa/thought-and-expression/a-2842
منبع خبر : گروه خبري سايت
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
http://line.me/ti/p/@uqw4341j
http://instagram.com/ErfaneKeihani
https://telegram.me/erfanekeihani
https://m.facebook.com/erfanekeihani.tk

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر