۱۳۹۴-۰۹-۰۹

تجمع اعتراضی در حمایت از محمدعلی طاهری و زندانیان سیاسی عقیدتی در برلین

گروه خبري سايت
تجمع اعتراضی در حمایت از محمدعلی طاهری و زندانیان سیاسی عقیدتی در برلین
آمدنیوز نوشت:
تظاهرات اعتراضی در حمایت از محمدعلی طاهری و زندانیان سیاسی عقیدتی در برلین
به نقل از آمدنیوز‬، شنبه هفتم آذرماه، عده‌ای از فعالین مدنی و شاگردان ‫#‏محمدعلی‬ طاهری در تجمعی با نام «کاروان آزادی در برلین» نسبت به وضعیت محمدعلی طاهری و سایر زندانیان سیاسی گرفتار در زندان‌های ایران، اعتراض کرده و خواستار آزادی زندانیان ‫#‏سیاسی‬ و عقیدتی‬ دربند شدند.





آمدنیوز ادامه داد: این تجمع که از ساعت ۱۵ تا ۱۷، با همراهی دست‌کم ۵۰ نفر از ایرانیان و شهروندان آلمانی تبار در شهر ‫#‏برلین‬ برگزار شد، از میدان «‫‏الکساندرپلاتس‬» آغاز و در «‫‏پاریسرپلاتس‬» به اتمام رسید.
شرکت‌کنندگان در این مراسم، که با نواختن دف و صدای موزیک همراه بود، با بالا بردن  پلاکاردهایی منقش به عکس زندانیان سیاسی و محمدعلی طاهری، شعار «آزادی، آزادی، آزادی طاهری» و «آزادی، آزادی، آزادی زندانیان سیاسی» سر می‌دادند. این رسانه توضیح داد: در این مراسم شرکت کنندگان خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط دکتر محمدعلی طاهری، آیت‌الله سید ‫#‏حسین‌کاظمینی‌بروجردی‬، ‫#‏نرگس‌محمدی‬، ‫#‏عیسی‌سحرخیز‬ و سایر زندانیان سیاسی و عقیدتی شدند. این سایت خبری با اشاره به ذکر نام فرادرمان‌گران دربند و در آستانه اجرای احکام از جمله «‫#‏معصومه‌ضیاء‬، ‫#‏محمدتاجیک‌پازوکی‬، ‫#‏اردشیرشهنواز‬، ‫#‏لیلا‌جماعت‬، ‫#‏فهمیه‌اعرفی‬، ‫#‏زیباپورحبیب‬، ‫#‏محمدرضاافشار‬، ‫#‏سعیداردشیر‬، ‫#‏عبدالاحدجلیل‌زاده‬» و سایر زندانیان سیاسی و عقیدتی هم‌چون «‫#‏آتنافرقدانی‬، ‫#‏آتنادائمی‬ و ‫#‏هاشم‌زینالی‬» در این مراسم از برگزاری این تجمع با حمایت و فراخوان ‫#‏انجمن‌کرامت‬، انجمن جهانی ‫#‏پاس‌داشت‌حقوق‌بشر‬ در ایران و ‫#‏عرفان‌حلقه‬ در آلمان خبر داد.
https://www.youtube.com/watch?v=btcxjA_w2cs

http://amadnews.com/1394/09/09/%D8%AA%D8%AC%D9%85%D8%B9-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF-%D8%B7%D8%A7%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%B3/
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر