۱۳۹۴-۰۹-۰۳

وضعیت نامناسب زنان بازداشت شده در زندان قرچک‬

گروه خبري سايت
وضعیت نامناسب زنان بازداشت شده در زندان قرچک‬
‌#هرانا خبر داد:
وضعیت نامناسب زنان بازداشت شده در زندان قرچک‬
وضعیت “‫#‏سیمین‌عیوض‌زاده‬”، “‫#‏شرمین‌یمنی‬” و “‫#‏لیلاپورغفاری‬”، سه زن بازداشت شده در زندان قرچک نامناسب گزارش شده است.
به نقل از ‫خبرگزاری‌هرانا‬، سیمین عیوض زاده، شروین یمنی و لیلا پورغفاری، روز شنبه سی ام آبان ماه در مقابل زندان اوین بازداشت و به زندان قرچک ورامین منتقل شدند.
به گفته منابع هرانا، این سه زندانی به نشانه اعتراض از خوردن آب و غذا در زندان قرچک امتناع کرده اند، گزارش ها همچنین از تشنج و وضعیت جسمی نامناسب لیلا پورغفاری حکایت دارد.
این خبرگزاری ادامه داد: به بازداشت شدگان اتهام “اخلال در نظم عمومی از طریق حمایت از سرکرده ‫#‏عرفان‌حلقه‬” تفهیم شده است، این در حالی است که سیمین عیوض زاده در اعتراض به تداوم بازداشت فرزندش “‫#‏امیدعلی‌شناس‬” اقدام به شرکت در تجمعات مدنی کرده بود. متهمین گفته اند که به اجبار و بدون هیچ سوال و جوابی برگه ای که حاوی این اتهام بوده را امضا کرده اند.
هرانا افزود: شروین یمنی و لیلا پورغفاری در اعتراض به صدور حکم اعدام برای “محمدعلی طاهری” اقدام به شرکت در تجمعات مدنی مسالمت آمیز کرده بودند.
رفتار مأموران در هنگام بازداشت این فعالین مدنی “همراه با خشونت و بدرفتاری” توصیف شده است.
این خبرگزاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر دست کم هشت تن از شهروندان و فعالین مدنی شرکت کننده در تجمعات مسالمت آمیز تهران بازداشت شده اند که سیمین عیوض زاده، ‫#‏هاشم‌زینالی‬، ‫#‏محسن‌شجاع‬، لیلا پورغفاری و شروین یمنی صبح روز شنبه بازداشت شدند و محمد نوریزاد، ‫#‏داودنعمتی‬ و ‫#‏زرتشت‌احمدی‌راغب‬ نیز از بازداشت شدگان صبح امروز مقابل زندان اوین اند.
خبرگزاری‌هرانا
https://hra-news.org/fa/prisoners/a-3040
منبع خبر : گروه خبري سايت  
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.m.facebook.com/erfanekeihani.tk

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر