۱۳۹۴-۰۹-۰۷

ارجاع پرونده محمدعلی‬ طاهری به شعبه ۳۳ دیوان ‌عالی ‌کشور

گروه خبري سايت
ارجاع پرونده محمدعلی‬ طاهری به شعبه ۳۳ دیوان ‌عالی ‌کشور
به نقل از آمدنیوز‬، پرونده محمدعلی طاهری به شعبه ۳۳ ‫#‏دیوان‌عالی‌کشور‬ به ریاست حجت الاسلام ‫#‏محمدنیازی‬ واقع در شهر قم، ارجاع شد.
در سوابق نیازی، رسیدگی به یکی از مهم‌ترین پرونده‌های امنیتی کشور (پرونده ‫#‏سعیدامامی‬) در زمان تصدی ریاست سازمان ‌قضایی ‌نیروهای ‌مسلح، به چشم می‌خورد که در آن محمد نیازی به عنوان قاضی پرونده و ‫#‏علیزاده‌طباطبائی‬ به عنوان وکیل چهار خانواده اولیا دم، پس از خودکشی سعید امامی حضور داشتند. این پرونده مهم امنیتی با مفقود شدن قسمتی از پرونده سعید امامی از سوی نهادهای امنیتی، که حاوی اعترافات سعید امامی در رابطه با نقش مقام‌های بلندپایه امنیتی و کشوری در قتل‌های ‌زنجیره‌ای بود، توسط نیازی مختومه اعلام شد.
گفتنی است که در بخشی از سابقه قضایی محمد نیازی، حضور در دادگاه‌های نظامی مناطق خاص، به خصوص در دوران جنگ هشت ساله ایران و عراق به چشم می‌خورد.
وی به نوعی همکاری بسیار نزدیکی با نهادهای نظامی و امنیتی و به خصوص ‫#‏سپاه‬ ‌پاسداران دارد. به گفته یکی از وکلای دادگستری، نیازی قاضی «مورد وثوق» نظام و نیز قاضی اختصاصی سپاه پاسداران در پروندهای خاص امنیتی است.
این در حالی است که هم‌زمان با ارسال پرونده محمدعلی طاهری به شعبه ۳۳ دیوان‌عالی کشور در شهر قم، دو تن از شاگردان آقای ‫#‏طاهری‬ نیز به صورت تلفنی به اداره اطلاعات تهران احضار شدند.
آمدنیوز‬
منبع خبر : گروه خبري سايت  
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.m.facebook.com/erfanekeihani.tk

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر