۱۳۹۴-۰۹-۰۵

‏محمد علی ‌طاهری‬ حق دفاع از خود را ندارد

گروه خبري سايت
‏محمد علی ‌طاهری‬ حق دفاع از خود را ندارد
دیوان عالی کشور:
‏محمد علی ‌طاهری‬ حق دفاع از خود را ندارد
چندی است رسانه های دولتی و نمایندگان ‫‏سازمان‌تبلیغات‌اسلامی‬ در مجله ها و نشریه های معلوم الحال در میدان خالی از حریف به دریبل و گل زنی به دروازه ی بدون دروازه بان مشغولند. با تحریف آراء محمدعلی طاهری، نام "جن گیری" بر آموزه های او می گذارند. مصاحبه های دروغین را به فلاسفه محبوب نسبت می دهند. پیش علما و مراجع و ائمه جمعه می روند و سم پاشی می کنند. در صدا و سیمای جمهوری اسلامی برنامه هایی با محتوای رمالی و جادوگری پخش می کنند و با سیاه نمایی این اعمال را به عرفان حلقه نسبت می دهند و ....
محمد علی طاهری اما 5 سال است در سلول انفرادی بدون قلم و کاغذ و بدون حق ملاقات با وکیل نگه داری می شود. حکمش را به او ابلاغ نمی کنند. 250 صفحه دفاعیات او را بازجو ‫#‏رحیمی‬ می دزد. دفاعیات وکیلش از پرونده در دیوان عالی ربوده می شود و حق دفاع در هیچ کجا به او داده نمی شود.
متهم کلا هیچ حقی ندارد !
پرونده محمد علی طاهری به شعبه 33  ‏دیوان‌عالی‌کشور‬ برای تجدید نظر ارجاع شده است اما نکته جالب آن است که  «متهم خلع دفاع شده است» !
به عبارتی تمام دفاعیات پیشین محمدعلی طاهری از پرونده وی ربوده شده، اجازه هیچ گونه دفاعی به متهم داده نمی شود، مرتبا تلاش می شود اتهام های جدید به پرونده اضافه شود و یک جبهه تا دندان مسلح هم به تبلیغات منفی و سیاه نمایی اعم از پخش برنامه های تلیویزیونی، چاپ کتاب های مختلف، نشریات، روزنامه ها و بولتن ها با تیراژ ده ها هزار، علیه محمدعلی طاهری مشغولند.
محمد علی طاهری اما حق دفاع از خود را ندارد و قاضی بدون حضور متهم حکم غیابی صادر خواهد کرد. کم مانده نفس های این معلم بی دفاع را هم از سینه اش بدزدند!
سرعت بالای ائتلاف قاتلان محمد علی طاهری در اجرای پروژه های تخریبی با صرف هزینه های کلان در زمانی کوتاه حاکی از عجله این از خدا بی خبران در متقاعد کردن نهادهای تصمیم گیری در قوه قضاییه برای تایید حکم اعدام محمدعلی طاهری است.
بیانیه تعدادی از شاگردان محمدعلی طاهری: طاهری بی کس و کار نیست
تعدادی از شاگردان محمدعلی طاهری طی بیانیه ای که در اختیار کمپین نه به اعدام محمدعلی طاهری قرار دادند، اعلام کردند:
بیانیه
ظالمان و ستمگرانی که کمر به قتل معلمی بی گناه بسته اند بدانند، محمدعلی طاهری خانواده ای بزرگ دارد که تا آخرین نفس به پای مطالبه ی حقوق قانونی او ایستاده اند و لحظه ای خواب را به چشمان خود حرام خواهند کرد اگر بی آنکه اجازه دفاع به او بدهند قصد ریختن خونش را داشته باشند. اگر درستکارند و حق با آنهاست چرا میلیاردها تومان از بیت المال را به پای سیاه نمایی ها و نقشه های شوم خود در صدها رسانه ای که در اختیار دارند هدر می کنند اما اجازه نمی دهند صدای محمدعلی طاهری را کسی بشنود ؟ اگر انهاری ها، مظاهری سیف ها، رحیمی ها، محرابی ها، حسن زاده ها، قاسمی ها، محمدی هوشیارها و ... دلشان برای جوانان این مملکت می سوزد و این همه هزینه مادی و معنوی را صرف تخطئه و دروغ چسباندن به عرفان حلقه می کنند چرا هیچ گاه تن به یک مصاحبه زنده تلویزیونی نداده اند ؟ چرا در بولتن های محرمانه تهمت می زنند اما به هنگام مناظره رو در رو با شاگردان محمدعلی طاهری دست هایشان می لرزد و مرتبا عرق پیشانی شان را پاک می کنند ؟
عصر حاضر عصر رویارویی اندیشه هاست. دیگر زمانی نیست که بتوان با شمشیر اندیشه ای را به مسلخ فرستاد. اندیشه را باید با اندیشه پاسخ داد. شاگردان طاهری صدای او هستند و اندیشه او جاری است. اگر راستگو هستند و حسن نیت دارند به جای حمله های یک طرفه و ارشاد جوانان به زور چماغ، با رعایت اصول آزاداندیشی اجازه دفاع و مناظره عادلانه بدهند تا مملکت را دچار بحران داخلی و بین المللی نکنند.»
منبع خبر : گروه خبري سايت  
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.m.facebook.com/erfanekeihani.tk

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر