۱۳۹۴-۰۹-۰۹

روزنامه کیهان‬ مرکز دروغ گویی و بی شعوری است (قسمت دوم )

گروه خبري سايت
روزنامه کیهان‬ مرکز دروغ گویی و بی شعوری است (قسمت دوم )
مصطفی‌آزمایش‬ تصریح کرد:
روزنامه کیهان‬ مرکز دروغ گویی و بی شعوری است
(قسمت دوم )
نقشه شوم دشمنان ‫#‏محمدعلی‌طاهری‬ در چسباندن اتهام ترور‬
مصطفی آزمایش با اشاره به سخنرانی ‫#‏حسن‌روحانی‬ در ‫#‏نمایشگاه‌مطبوعات‬ در خصوص حاشیه امن داشتن برخی از رسانه ها و مطبوعات و آزاد بودن آنها در دروغ پراکنی ریختن آبروی دیگران و فساد ‫#‏قوه‌قضاییه‬ در برخورد سلیقه ای با مطبوعاتی که در نقش ‫#‏پلیس‌مخفی‬ عمل می کنند گفت: « اگر عدالت خانه یک کشور، بی عدالتی پیشه کند دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود. یک دانشمند را 5 سال به زندان می اندازند و در حالی که در زندان است انواع اتهامات واهی را به او نسبت می دهند. »
وی با مسبوق به سابقه دانستن اتهام زنی به محمدعلی طاهری از زمانی که نظریه های او در محافل علمی مورد توجه قرار گرفته است گفت: « علمایی چون آیت الله ‫#‏فاضل‌میبدی‬، ‫#‏معصومی‌تهرانی‬، ‫#‏احمدمنتظری‬ و حجت الاسلام ‫#‏ایازی‬ و ... نظریه های آقای طاهری را فاقد هر گونه اشکال شرعی دانسته اند و وقتی با اظهار نظر صریح مراجع، نقطه پایانی بر این قبیل اتهام زنی ها به محمدعلی طاهری نظیر اتهام ‫#‏ارتداد‬ گذاشته شد، حالا اینها دارند اتهام ‫#‏تروریسم‬ را به آقای طاهری می چسبانند. »
آزمایش ادامه داد: « قضیه به مقاله کیهان ختم نمی شود و این مقاله نشان می دهد که در عرصه های گوناگونی علیه محمدعلی طاهری فعالیت های زیادی در حال انجام است. از آن جمله می توان به توطئه هایی نظیر اتهام پراکنی ماهنامه "عصر اندیشه" در شماره نهم خود و برنامه رادیویی " شطرنج با شیطان" اشاره نمود. »
‫#‏طاهری‬ متهمی که اجازه دفاع ندارد
سخنگوی ‫#‏انجمن‌جهانی‌پاسداشت‌حقوق‌بشر‬ در خصوص ناتوانی دشمنان محمدعلی طاهری در مناظره علمی با او توضیح داد: « همه این حمله ها در عرصه های مختلف به یک دانشمند است که 5 سال است در زندان است، قلم و کاغذ در اختیار او نمی گذارند چرا که ایشان وقتی قلم و کاغذ داشته یک ‫#‏دفاعیه‬ 250 صفحه ای نوشته است و از آنجایی که نمی توانستند آن را رد کنند، ربودندش و در اختیار قاضی پرونده نگذاشتند. »
وی تصریح کرد: « این یعنی بر مبنای علم، خرد، تفکر و تعقل نمی توانند با آقای طاهری روبرو شوند و نمی توانند با ایشان مناظره و مباحثه کنند. این است که به صراحت می گویند محمدعلی طاهری اصلا نباید حرف بزند ! »
"شعور کیهانی" و "بی شعوری کیهانی ها".
https://www.youtube.com/watch?v=snqJczSMYfM&feature=youtu.be
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر