۱۳۹۴-۰۸-۱۰

نوشته در پیج خانواده استاد

گروه خبري سايت
بِسْم الله الرحمن الرحيم

یاران و همراهان و مردم عزیز ایران ما به عنوان خانواده استاد محمدعلی طاهری ضمن آرزوی سعادت و سلامت برای شما بر خود فرض میدانیم شفاف عمل کرده و همگان را در جریان جزییات اقدامات خود و روند پرونده ايشان قرار دهیم. بر این اساس به استحضار می رسانیم که در اجلاس اخیر مجمع عمومی سازمان ملل متحد که نمایندگان نهادهای مدنی و دیگران برای ارائه گزارش می توانند حضور یابند ما نگران مداخله افراد و جریانات خاص و ارائه گزارش های سوگیرانه با اهداف و اغراض متعلق به گروه های سیاسی بودیم لذا به منظور پیشگیری از این مسئله و تاثیرات سوء احتمالی آن بر روند پرونده لازم دیدیم در اجلاس شرکت کنیم. خانم آذردخت طاهری خواهر اقای محمد علی طاهری در نشست مجمع عمومى سازمان ملل متحد حضور یافتند. نکته ای که در خور توجه بود إبراز نگرانى فراوان اغلب حضار درمورد وضعيت اقاى طاهرى بود که نشان می دهد همه آنها از وضعیت پیش آمده برای ایشان اطلاع دارند. اعضای خانواده البته از اینکه سیمای ایران عزیز ما بخاطر کوتاه بینی برخی افراد اینگونه به جهانیان معرفی شود متاسف بوده و در برابر ابراز نگرانی حضار، گزارشی از وضعیت آقای طاهری ارائه کردند. همچنین درهمین نشست ملاقاتى با اقاى احمد شهيد گزارشگر ويژه سازمان ملل متحد در موردوضعيت حقوق بشر در ايران صورت گرفت. با توجه به لزوم دسترسی گزارشگرویژه به منابع مطمئن و بی غرض و با عنایت به اینکه خبرنگاران نیز از ايشان در مورد آقاى طاهرى سوْال مى كردند ارائه گزارش ما که متضمن نفی اکاذیب درگذشت آقاى طاهرى و ارائه مستندات و همچنین امیدواری به نقض حکم اعدام ایشان در ادامه پیگیری های قانونی وکلای استاد طاهری بود موجب خشنودی آقای شهید گردید و چون خود ایشان نیز مقید به بیان درست و دقیق مسایل بود خدا را شكر كردند كه در این زمینه با دریافت اطلاعات درست، حرف ناصوابی بر زبان نراندند و از ما هم تشكر كَردند كه به ايشان اعتماد ورزیدیم و گفتند با تمام توانشان سعى خود را خواهند كرد كه در چارچوب وظایف حقوق بشری خود و رعایت موازین، تلاش های خود را انجام دهند .
در مقابل ساختمان سازمان ملل ،جمعيت زيادى برای اعتراض به بى عدالتى در اريتره اجتماع کرده بودند که با اطلاع از حضور ما إبراز همدردى كرده و برای آزادی آقای طاهری ابراز امیدواری کردند.
در پایان بار دیگر از مسئولان محترم قضایی کشور می خواهیم که هر چه زودتر با نقض حکم اعدام آزادی آقای طاهری و آزادی ایشان، استقلال دستگاه قضایی از پرونده سازی ها و فشارهای جریانات خاص را نشان داده و با رعایت عدالت وانصاف نگذارند دستاویزهایی برای تخریب وجهه اسلام و ایران به دست مغرضان بیفتد.
و ما نیز همچون گذشته به همیاری شما دوستداران ، شاگردان و آزاداندیشان در جهت تکمیل نمودن فرم اینترنی سازمان عفو بین الملل که شامل نام و نام خانوادگی به همراه ایمیل شما عزیزان است نیازمندیم.لطفا با مراجعه به لینک زیر و پر کردن فرم مربوطه ما را در این امر یاری فرمایید.
با احترام
خانواده محمد علی طاهری
منبع خبر : لینک سازمان عفو بین الملل :
http://amn.st/6183BOR0X
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين . تلگرام . اينستاگرام
http://line.me/ti/p/@uqw4341j
http://instagram.com/ErfaneKeihani
https://telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر