۱۳۹۵-۰۷-۰۶

خانواده و شاگردان محمدعلی طاهری در شهرهای کانادا

گروه خبري سايت
خانواده و شاگردان محمدعلی طاهری در شهرهای کانادا
تور یک روزه اعتراضی در حمایت از محمدعلی طاهری
شبکه من و تو خبر داد
 خانواده و شاگردان محمدعلی طاهری در توری یک روزه با سفر به شهرهای میساساگا، همیلتون، سنت‌کاترین و نیاگارا، اعتراض خود به ادامه‌ی حبس ناعادلانه‌ی محمدعلی طاهری را اعلام کرده و به جمع‌آوری امضا برای پتیشن امنستی در حمایت از آزادی این اندیشمند پرداختند.

 گزارشی کوتاه از این تور اعتراضی، روز دوشنبه ۵ مهر در برنامه #گزارشگر شبکه #من_و_تو منتشر شده که بر ناعادلانه بودن ادامه حبس محمدعلی طاهری و قریب به ۸ ماه بازداشت موقت تحمیل شده به او، پس از اتمام دوره حبس ۵ ساله، تاکید دارد.

محمدعلی طاهری بنیان‌گذار «عرفان حلقه» در ایران است که ابتدا از سوی دادگاه انقلاب به‌اتهاماتی ازجمله توهین به مقدسات، مداخله‌ی غیرقانونی در امور پزشکی، ضاله بودن کتب و آثار و … ، به پنج سال حبس محکوم شده بود؛ اما وقتی که دوران حبسش نزدیک به پایان بود، در داخل زندان با اتهامات جدیدی مواجه شد که منجر به صدور حکم اعدام برای وی از سوی دادگاه انقلاب شد.

 این حکم در دیوان عالی کشور نقض شد و اخیرا وکیل محمدعلی طاهری از مختومه شدن پرونده این زندانی سیاسی در خصوص اتهام های “افساد فی الارض” و “سب النبی” خبر داده است، اما با این حال او بیش از ۷ ماه است که در بازداشت موقتی تحمیل شده از سوی دستگاه امنیتی به سر می برد.

شایان ذکر است، دلیل این بازداشت، باز بودن پرونده این اندیشمند با اتهام “مداخله در امر پزشکی” و داشتن چند شاکی خصوصی در این زمینه اعلام شده است.

شبکه من و تو

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر