۱۳۹۴-۱۱-۰۱

شگردِ بازجویی عوض شد ! تا مرا به حرف بیاورند

گروه خبري سايت
شگردِ بازجویی عوض شد ! تا مرا به حرف بیاورند
به نقل از صفحه فيسبوك رضا ملك،
دَرِ اتاق های باز جویی را باز گذاشتند .
بازجو از یکی از بانوان " شاگردانِ آقایِ طاهری "ابتدا پرسید؟
چرا در تحسنِ غیرِ قانونی پس از اینکه بار ها تعهد سپرده ای شرکت کردی ؟
پاسخ شنید فکر می کردم : دفاع از مظلوم و دفاع از زندانی عقیدتی و دفاع از بی گناهی که در حالِ اعدام است قانونی است.
بازجو گفت باید او را فراموش کنید .
بانو ادامه داد : فقط در یک صورت شما می توانید ما را از او جدا کنید.
آن هم وقتی است که قلبِ ما را از سینه هایمان بیرون بیاورید .
زیرا طاهری در قلبِ ماست .
پس از آنکه ۲۰ سالِ پیش همسرم فوت کرد .دچار انواعِ گرفتاری هایِ روحی روانی شدم و تنها این طاهری و تفکر عرفان بود که بمن آرامش داد .
پس چرا رهایش کنم ؟؟!!
بازجو وقتی کم آورد جهتِ صحبتش با ان بانو را به سمتِ من گرفت !
از او پرسید :
فکر می کنید چرا رضا ملک صحبت نمی کند ؟ شما نصیحتشان کنید تا حرف بزند .
شیرِ زن با احترام و ادب و تعجبِ تمام از آن عقب افتاده ی ذهنی پرسید :
من ایشان را نصیحت کنم ؟!..."

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر