۱۳۹۴-۱۰-۱۶

انتشار نامه های یک سویه مظاهری سیف به محمد علی طاهری راهی برای فرار از مناظره

گروه خبري سايت
انتشار نامه های یک سویه مظاهری سیف به محمد علی طاهری راهی برای فرار از مناظره
حمیدرضا مظاهری سیف، مدیر موسسه بهداشت معنوی، مدتی است که برای محمدعلی طاهری نامه می نویسد. او و عوامل موسسه اش به عنوان یک دادگاه خصوصی به پرونده سازی برای محمدعلی طاهری اشتغال دارند .آنها برای کسی نامه می نویسند که با اتهامات واهی موجب دستگیری و انتقال او به بند دو الف زندان اوین شدند و بی آن که قلم و کاغذی در اختیارش بگذارند که پاسخ این نامه ها را بدهد، یک سویه به تاخت و تاز علیه او و آموزه هایش می پردازند.
مظاهری سیف اما از این ظلم روا شده در حق محمدعلی طاهری با عنوان « ادعای توبه برای توجیه غیبت ناموجه در کرسی های آزاداندیشی» یاد می کند و محمدعلی طاهری را دعوت به مناظره علمی در کرسی های آزاداندیشی! می کند، در حالی که تمام تلاش خود را برای پرونده سازی، حبس، تبلیغات و دفاع از حکم اعدام محمدعلی طاهری، دزدیدن۲۵۰ صفحه از دفاعیات محمدعلی طاهری و … کرده است.
مدیر موسسه بهداشت معنوی که از راه اتهام به محمدعلی طاهری ارتزاق می کند خوب می داند که محمدعلی طاهری همیشه آماده مناظره و بحث علمی بوده است اما خود او بوده که با جلوگیری از انتشار مناظره هایش با محمدعلی طاهری از رسیدن صدای او به گوش عموم مردم واهمه داشته است.
محمدعلی طاهری پیش از این، بارها خود را آماده هرگونه گفتگو و مناظره دانسته و حتی در آخرین مطلبی که بر روی سایت شخصی اش پیش از دستگیری قرار داده، آمادگی خود را برای مناظره در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرده است. اما نه تنها این امکان برای وی فراهم نشد بلکه این اندیشمند راهی زندان شد.  در زندان هم به او اجازه صحبت نداند و جالب تر اینکه او را متهم به  ” فرار ” و “ترس” از مناظره کرده و می کنند.
متن زیر پاسخ محمدعلی طاهری به یکی مخالفین سرسخت عرفان حلقه است که در رسانه های مختلف برای تخریب این مکتب و نشر اکاذیب علیه آن تلاش می کرد و در عین حال  نامه ای با مضمون درخواست مذاکره با امضای «شاگرد کوچک مکتب امام صادق(ع)» برای وی ارسال کرده بود.
مطالعه این نامه که در فروردین ماه ۱۳۹۰ و یک روز قبل از اولین بازداشت محمدعلی طاهری در آن سال که ۲۴ ساعت به طول انجامید نوشته شده است خالی از لطف نیست:
برادر عزیز
جناب آقای …
شما که شاگرد کوچک امام صادق(ع) هستید لازم است بدانید که طبق فرمایشات امام صادق(ع) :
۱-قبل از سخن گفتن باید سلام کرد
۲-بخیل ترین مردم کسی است که از سلام کردن ابا کند
بنابراین پیش از هر چیز سلام
سپس:
۱-برای هر خردمندی محل تأمل خواهد بود که چرا مطالبی که در محک آزمون و تجربه ، هر روز بیش از پیش مورد استقبال کثیر مردم و محققین علمی و پژوهشگران داخلی و بین المللی قرار می گیرد ، از نظر امثال جناب عالی مهمل است .
۲-مناظره با کسی یا کسانی قابل انجام است که به طور رسمی از جایگاه خاص و ویژه ای برخوردار باشند […] ؛ در حالی که شما از جایگاه علمی و حقوقی مشخصی برخوردار نیستید و محکوم کردن شما […] فقط باعث این می شود که شما را کنار بگذارند و کس دیگری را به جای شما بگمارند .
۳-حضرت عالی با توسل به ترفندها و تهمت های فراوان و سخنان مغرضانه ، غیر اصولی و غیر محققانه ، تا کنون به روشنی مواضع خود را مشخص کرده اید و نام و چهره ی شما (در جایگاه رسانه ای خاصی که در اختیار دارید) برای همیشه در تاریخچه عرفان کیهانی(حلقه) و طب های مکمل ایرانی ثبت شده و در پیشگاه خداوند ، مورد قضاوت آیندگان قرار خواهد گرفت . شما آنچه که می توانستید انجام داده اید و آنچه که به فکرتان می رسیده بیان کرده اید و فکر نمی کنم فرمایشات جدیدتری داشته باشید .
۴-به دلیل امکان سوء استفاده از فیلم و متن مناظره که بی سابقه هم نیست ، کما اینکه مناظره ای با آقای مظاهری سیف برگزار نمودم و بدون اینکه پخش شود ایشان در یک همایش و در محل های دیگر اعلام نمودند که با بنده مناظره داشته و من حرفی برای گفتن نداشته ام! که این خود جای تعجب دارد و “بیهوده سخن بدین درازی نبود” ؛ جایی که حرفی برای گفتن نیست این همه دغدغه و نگرانی برای چیست ؟! بنابر این ، تنها امکان شرکت در مناظره هایی را دارم که به صورت پخش زنده تلوزیونی و با حضور مسوولین امر انجام گیرد.
در پایان ضمن آرزوی توفیق الهی برای جنابعالی یادآور می شود تاریخ ، صحت گفتار و حقانیت این جریان را گواهی خواهد داد و عده ی بسیار زیادی در روسیاهی ابدی باقی خواهند ماند که امیدوارم جنابعالی در زمره ی آن عده نباشید
خوش بود گر محک تجربه آید به میان       تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
و خدا را شاکرم که محک تجربه ، میلیون ها انسان را علی رغم همه ی حملات و تحریم ها و … متوجه حقانیت عرفان کیهانی (حلقه) نموده است و همچنین طب های مکمل ایرانی فرادرمانی و سامنتولوژی با وجود توطئه های مافیای دارو و … توانست به ثبت جهانی برسد و در محافل آکادمیک دنیا مطرح و مورد بحث و بررسی جدی قرار بگیرد.
و باز هم هزاران بار بیشتر او را شکر می کنم که اگر مغرضین پنجره ای را به روی ما بستند ، او دری را باز کرد و اگر دری را بستند ، او دروازه ای را گشود و اگر دروازه ای را نیز ببندند ، او افق ها را خواهد گشود
شاگرد کوچک مکتب امام حسین (ع)
محمدعلی طاهری
http://nejatbahalghe.com/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%B3%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%85%D8%B8%D8%A7%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D9%81-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%AD/
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر