۱۳۹۴-۱۱-۰۹

مصاحبه خبرنگار دُرّ تي وي با وحيد بهشتي در بروکسل در مورد ديدار و گفتگو با نمايندگان پارلمان اروپا

گروه خبري سايت
مصاحبه خبرنگار دُرّ تي وي با وحيد بهشتي در بروکسل در مورد ديدار و گفتگو با نمايندگان پارلمان اروپا
گزارش صوتي از نتيجه مذاکرات؛
?#‏پارلمان_اروپا? خواهان آزادي بي قيد و شرط محمدعلي طاهري است
?#‏وحيد_بهشتي? از اعضاي «انجمن جهاني پاسداشت حقوق بشر در ايران» در گفتگو با تلويزيون فارسي زبان دُرّ، از نتايج مذاکرات اين انجمن با اعضاي پارلمان اروپا در روز ششم و هفتم بهمن ماه سخن گفت.
وحيد بهشتي در گزارش خود گفت: «ما ديروز و امروز ملاقات هاي متعددي را با اعضاي پارلمان اروپا در ارتباط با وضعيت حاد حقوق بشر در ايران داشتيم و به وضعيت دکتر محمدعلي طاهري هم پرداخته شد.»
وي ادامه داد: «ما گزارش کاملي به اعضاي پارلمان اروپا ارائه کرديم در اين خصوص که دوره 5 ساله حبس آقاي ?#‏طاهري? که ظالمانه و بدون اينکه کوچکترين جرمي را مرتکب شده باشد، به وي تحميل شد، يازده روز ديگر در تاريخ 18 بهمن 94 به اتمام مي رسد، اما هيچ يک از مقامات قضايي تا کنون آزادي آقاي طاهري را رسما تاييد نکرده اند. ما به اعضاي پارلمان اروپا گفتيم که گويا در نظر دارند با اختراع اتهام هاي دروغين جديدي آقاي طاهري را در زندان نگاه دارند.»
اين فعال حقوق بشر با اشاره به آغاز کمپيني براي همراهي ?#‏محمدعلي_طاهري? با تحصن و اعتصاب غذا در صورت عدم آزادي وي، خبر داد: «در نتيجه اين ديدار و گزارشي که از تظاهرات هفته گذشته آلمان و لندن ارائه کرديم و همچنين کمپين اعتصاب غذايي که جديدا تشکيل شده و اعلام کرده که در صورت عدم آزادي آقاي طاهري در 18 بهمن عده زيادي در داخل و خارج از ايران دست به تحصن و اعتصاب غذا خواهند زد، نمايندگان پارلمان اروپا امروز اقدام عاجلي را خطاب به حسن روحاني و صادق لاريجاني صادر کردند که به امضاي ده نفر از اعضاي پارلمان اروپا رسيد. »
وي توضيح داد: « در اين بيانيه قيد شد که آقاي طاهري که 5 سال است در سلول انفرادي به سر مي برد و دوره محکوميتش در 18 بهمن به اتمام مي رسد بايد از زندان آزاد شود و نمايندگان پارلمان اروپا خوهان آزادي بي قيد و شرط وي در هجدهم بهمن شدند. »
بهشتي در انتها خاطر نشان کرد: « درخواست اعضاي پارلمان اروپا از مقامات ايراني اين است که به نشانه آغاز يک رابطه جديد و دوستانه بين المللي و برداشتن يک گام مثبت به سمت احترام به حقوق شهروندان خودشان، محمدعلي طاهري را در هجدهم بهمن آزاد کنند. »
https://www.youtube.com/watch?v=tUs76zS0GAU&feature=youtu.be
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر