۱۳۹۴-۱۱-۰۹

مصاحبه امیر مهرانی ساراساعی از شاگردان مجموعه عرفان حلقه

گروه خبري سايت
مصاحبه  امیر مهرانی ساراساعی از شاگردان مجموعه عرفان حلقه
به نقل از اخبار اقلیت‌های‌ مذهبی‬
متن کامل:
من سارا ساعی به جرم اعتقادی به دادگاه فراخوانده شدم
امیر مهرانی
سارا ساعی از اعضای عرفان حلقه است که به دلیل اعتقاد داشتن به عرفان حلقه و طرفداری از معلم زندانی خود(محمد علی طاهری) بازداشت و در بهمن ماه انتظار دادگاه خود رامی کشد .
یکی از منابع نزدیک به سارا ساعی در گفتگویی با اخبار اقلیتهای مذهبی:
در مورد آخرین  وضعیت و شرایط وی توضیحاتی را ارائه داده است. در مورد دستگیری سارا ساعی در صورت امکان توضیحاتی ارائه کنید؟
 ایشان روز شنبه ۳۰ آبان ماه بازداشت شد.چند وقت بود که یک  سری تجمعاتی در روزهای شنبه ها جلوی بازداشتگاه اوین و دوشنبه ها جلوی شرکت لاستیک دنا برگزارمی شد.
 اکثر شاگردان آقای طاهری نیز در اعتراض به حکم اعدامی که برای ایشان صادر شده بود در این مراسم شرکت داشتند. صبح شنبه سارا نیز به آن ها ملحق شده بود و پس از چندی به همراه عده ای از شاگردان آقای طاهری دستگیر و سپس به زندان اوین و قرچک انتقال  پیداکردند.
این منبع آگاه  به نقل از سارا ساعی می افزاید که ماموران امنیتی هنگام بازداشت به شدت تظاهرکنندگان را مورد ضرب وشتم قرار دادند.
این منبع آگاه در ادامه می افزاید در زمان بازداشت سارا از هیچ گونه امکانی برای ارتباط باوکیل بر خوردار نبوده است و حتی در زمان بازداشت از دسترسی تلفن و اطلاع به خانواده خود به دور بوده است . این زندانی عقیدتی بنا به گفته این منبع آگاه در بند زندانیان باجرایم عادی و بزهکار نگهداری می شده است.
این منبع در مورد سوالی در مورد شرایط سارا ساعی می افزاید:
ایشان درحال حاضر با قرار وثیقه آزاد هستند و حدود ۲ هقته دیگر دادگاه ایشان برگزار می شود. در حال حاضر سارا ساعی شرایط روحی خوبی را به دلیل بازجویی ها و شرایط بد زندان ندارد و ترس و بیم از محکوم شدن در دادگاه به شدت وی را رنج می دهد.این ترس ناشی از آن است که اکثر اعضای  عرفان حلقه در روند برسی پرونده خود دردادگاه مشکلاتی را داشته اند.
یعنی دقیقا احکام آن ها توسط مقامات امنیتی به قاضی دیکته می شود.



به طور مثال یکی از خانم هایی که دو سال پیش بازداشت شده بود  در تجمعاتی در حمایت از محمد علی طاهری, دقیقا در بازجویی بازجو به ایشان گفته بود من یکسال برای شما حکم صادر میکنم.
و دقیقا همان چیزی که گفت اجرا شد الان هم که اعضای محکوم عرفان حلقه به دادگاه میروند می گویند در دادگاه  قاضی به صحبت های بازجوها استناد می کند.بازجوها برای قاضی دیکته می کنند که به برای هرکس چه میزان حکم صادر کند.

اقلیت‌های‌ مذهبی‬

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر