۱۳۹۴-۱۰-۲۴

تشکر خانواده محمد على طاهرى از وكلاى استاد

گروه خبري سايت
تشکر خانواده محمد على طاهرى از وكلاى استاد

بسم الله الرحمن الرحيم
از سينه صافى دل بى كينه روشن است
دل بى غبار باشد اگر سينه روشن است
(صائب تبريزى)

ضمن ابراز سپاس و قدردانى فراوان خود از زحمات و تلاش هاى بى دريغ وكلاى محترم استاد محمد على طاهرى به اطلاع مى رسانيم روز شنبه 19 دیماه برادر آقای محمدعلی طاهری ايشان را در در بند 2 الف زندان اوین ملاقات كردند وگفتند الحمدلله حالشان خوب و مثل گذشته با روحیه ای مطمئن و سرزنده بودند در این دیدار آقای طاهری گفتند من با وجود زجرها و سختی هایی که دیده ام ذره ای از دلبستگی ام به ایران و اسلام و مصالح کشور کم نشده است و حالا که با رای دیوان عالی کشور معلوم شده است آنچه از اول درباره نادرستی این اتهامات می گفتیم مورد قبول قضات عالی است من از قضات محترم دیوان که تحت تاثیر بعضی فشارها قرار نگرفتند تشکر می کنم و امیدوارم در اولین فرصت و با اتمام دوره محکومیت ام به آغوش خانواده برگردم و در عین حال همیشه برای ادای توضیحاتی که مراجع قانونی لازم بدانند آماده ام.
آقای طاهری همچنین گفتند من نظراتی دارم که به دلیل در اختیار نداشتن قلم و کاغذ مجبورم به خانواده ام و وکلایم بگویم که از طرف من اعلام کنند. هر موضعی که در چارچوب قانون و مصالح کشور باشد موضع من است و تصمیم دارم نامه هایی به برخی مخالفان خودم بنویسم که اگر قلم و کاغذ دادند کتبی و اگر ندادند شفاهی می گویم که منتقل کنید.
خانواده محمد على طاهرى
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر