۱۳۹۴-۱۰-۲۴

نامه ای به بهداشت معنوی از سوی آقای محمدعلی طاهری

گروه خبري سايت
نامه ای به بهداشت معنوی از سوی آقای محمدعلی طاهری

بسم الله الرحمن الرحيم
ستم از غمزه میاموز که در مذهب عشق 
هــر عمل اجری و هـر کرده جزایی دارد
(حافظ)

روز يكشنبه بيستم ديماه ١٣٩٤ اقاى خليلى يكى از وكلاى استاد محمد على طاهرى باايشان ملاقات و گفتگو داشتند. از آنجايي كه ايشان قلم و كاغذ در اختيار ندارند از آقاى خليلى خواستند به وكالت و به نمايندگى از طرف ايشان مطالب گفته شدۀ ایشان را که خطاب به موسسه بهداشت معنوی است، تحریر کرده و به نظر برسانند.
متن اين نامه ی آقاى سعيد خليلى
نامه ای به بهداشت معنوی از سوی آقای محمدعلی طاهری
ریاست محترم موسسه بهداشت معنوی
جناب آقای حمیدرضا مظاهری سیف
با سلام و دعای خیر ، به وکالت از آقای محمدعلی طاهری بعرض می رسانم : از آنجایی که موکلم در بند دو الف سپاه محروم از قلم و کاغذ و ارتباط با بیرون از زندان است و قادر به بیان نظرات و پاسخ به شبهات و سوالات مطروحه نیست در ملاقات اخیری که با ایشان داشتم توصیه کردند این مطالب را برای شما تحریر و به نظر برسانم . سعید خلیلی.
الَّذِي خَلَقَ الْمَوْتَ وَالْحَيَاةَ لِيَبْلُوَكُمْ أَيُّكُمْ أَحْسَنُ عَمَلًا وَهُوَ الْعَزِيزُ الْغَفُورُ(سوره ملک آیه2)
برادران دینی و فرزندانم در مؤسسه بهداشت معنوی ؛ سلام علیکم
امروز اگر دست به قلم شدم تا این نامه را برایتان بنویسم و با سختی و محدودیت های فراوانی که وجود دارد به نحوی به دستتان برسانم فقط به این دلیل است که آن موج سهمگین اتهامات رنج آور ارتداد و انحراف و افساد فی الارض فرو نشسته و علاوه بر عده ای از علما و صاحبنظران شناخته شده اسلامی که ضمن بیان انتقادات خود به عرفان کیهانی اعلام کردند آن را مصداق افساد و انحراف نمی بینند عالی ترین دادگاه جمهوری اسلامی و یکی از خاص ترین شعبات دیوان عالی کشور هم با استدلال های متین حقوقی این اتهامات را رد کرده است.برادران و فرزندان عزیزم ، لابد به ابتلائات الهی باور دارید و لابد می دانید که گاهی این ابتلائات چنان سخت هستند که مؤمنان را متزلزل می کنند:« أم حسبتم أن تدخلوا الجنة ولما يأتكم مثل الذين خلوا من قبلكم مستهم البأساء والضراء وزلزلوا حتى يقول الرسول والذين آمنوا معه متى نصر الله ألا إن نصر الله قریب ( سوره بقره آیه 214)
نمی دانم با خود اندیشیده اید که اگر شما هم روزگاری در این گورستان انفرادی زندان گرفتار شوید چقدر دوام خواهید آورد و درباره عاملان حبس و زجر خود چگونه اندیشه خواهید کرد. من در این چند سال که برخلاف قوانین و مقررات رسمی جمهوری اسلامی و شرع مقدس و اسناد بین المللی حقوق بشری که نظام برآمده از خون شهدا به آنها متعهد شده است در بازداشتگاه و سلول نگهداری شدم و حتی اگر جرمی هم کرده بودم باید به بند عمومی منتقل می شدم، بارها دلم از کسانی گرفت که این شرایط را بر من تحمیل کردند اما سخنان خداوند متعال در قرآن کریم به من می آموخت که کینه ای به دل نگیرم. برادران دینی و فرزندان گرامی ام : گرچه من از آینده سخن نمی گویم و دیگر انگیزه ای برای دغدغه های عرفانی گذشته ندارم. تکلیف منوط به استطاعت است و با وجود سوء تفاهمات پیش آمده دیگر تکلیف را از عهده خود ساقط می دانم ، اما در همان گذشته ای که گذشت هم راه های بهتری برای حل مشکل وجود داشت. به فرمایش خداوند:« و ادعُ إِلى سَبيلِ رَبِّكَ بِالحِكمَةِ وَالمَوعِظَةِ الحَسَنَةِ وَجادِلهُم بِالَّتي هِيَ أَحسَنُ»(سوره نحل آیه 125) و فرمایش:«فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ»(سوره الزمر آیه 17-18) بهتر بود شما ایرادات خود را مطرح می کردید و من توضیح می دادم تا اگر شما بر خطا بودید رفع شبهه و ایراد می شد و اگر من برخطا بودم فهم خود را اصلاح می کردم و نیازی به اینهمه مشکل آفرینی و دستاویز ساختن برای دشمنان اسلام و ایران و ایجاد دلهره برای خانواده من و خانواده های دیگر نبود. امروز خود می دانید جامعه و جوانان ما در معرض تهاجم ماهواره ها و ارزش های بنیاد برافکن در چه غرقابی افتاده اند و من که هیچگاه نه اهل سیاست بودم و نه علاقه ای به آن داشتم ، دردی جز این نداشتم که با نشان دادن منبع غنی عرفان و اخلاق در شرق اسلامی نگذارم جوانان مان مجذوب کیش ها و ارزش ها و فرهنگ های وارداتی و زیانبخش شوند اما دریغ و صد دریغ و افسوس از قضاوت های شتاب زده.اما امروز نه دیگر انگیزه ای و نه تکلیفی برای آن در خود می بینم و نه کینه ای از کسی به دل دارم اما از شما مشفقانه می خواهم از این پس با برادران دینی خود به فرموده خدای متعال «رحماء بینهم» باشید تا بتوانید این کشتی طوفانزده اسلام و ایران را از بلاها دور نگه دارید.
همدین و هموطن دربندتان محمد علی طاهری
صفحه فيس بوك آقاى سعيد خليلى
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر