۱۳۹۴-۱۰-۱۸

اتهام های واهی ادامه دارد

گروه خبري سايت
اتهام های واهی ادامه دارد
ادعای آسیب از فرادرمانی
حال که یکی از اتهامات باز در پرونده ‫#‏محمدعلی_طاهری‬، نقص در ارائه اسناد ‫#‏پزشکی_قانونی‬ در خصوص ادعای آسیب دیدن اشخاصی از فرادرمانی است، دست اندرکاران پرونده سازی علیه محمدعلی طاهری به اجرای مراسم خیمه شب بازی برای گل آلود کردن فضا علیه این اندیشمند ایرانی دست زده اند. این کمک بازجو های اطلاعات سپاه پاسداران با در دست داشتن رسانه ها و بودجه های هنگفت، با این که هیچ سند و مدرکی دال بر آسیب زا بودن فرادرمانی ندارند، با تحریک احساسات مخاطبان، سعی بر تلقین آسیب دیدن افرادی مجهول الهویه از فرادرمانی دارند.
جالب آنکه همان افراد مجهول الهویه تصریح می کنند هیچ سند پزشکی مبنی بر آسیب خود در دست ندارند و با مراجعه به پزشکی قانونی ادعای آنها مبنی بر آسیب دیدن از فرادرمانی رد شده است!
این در حالی است که صدها گزارش علمی از تاثیر مثبت ‫#‏فرادرمانی‬ بر انسان، حیوانات، گیاهان و حتی ملات سیمان! ثبت شده و توسط معتبرترین ناشر های بین المللی به چاپ رسیده است.
فیلم زیر مصاحبه یکی از پزشکان متخصص در ‫#‏بیمارستان_امام_خمینی‬ است که به تازگی در اختیار ‫#‏کمپین_تبرئه_و_آزادی_محمدعلی_طاهری‬ قرار گرفته است. این پزشک تاثیر مثبت فرادرمانی را به لحاظ علمی تایید کرده است و روش اجرای آزمایش علمی ثبت شده خود (در سال 85 که فعالیت های رسمی موسسه عرفان کیهانی طبق قانون انجام می شد) را شرح می دهد.
کسانی که ادعا می کنند فرادرمانی آسیب زا است، پس از 5 سال تحقیق با بودجه های چند میلیاردی، چه سند علمی ثبت شده ای در دست دارند؟
شاید بهتر باشد این افراد که به پرونده سازی علیه محمدعلی طاهری مشغول هستند نیز به قانون اساسی کشور و میثاق های بین المللی حقوق بشر احترام بگذارند و آزادی محمدعلی طاهری در تاریخ 18 بهمن 94 را مطالبه کنند.

برای دیدن کلیک نمایید

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر