۱۳۹۴-۱۰-۱۴

آسيب‌ديدگي پاي يکي از زنان پيرو عرفان حلقه

گروه خبري سايت
آسيب‌ديدگي پاي يکي از زنان پيرو عرفان حلقه
ماف نيوز: “اعظم نجفي”، از هواداران عرفان حلقه، در اثر ضرب و شتم نيروهاي لباس شخصي درهنگام دستگيري دچار آسيب ديدگي جدي از ناحيه‌ي پا شده است.
به گزارش ماف نيوز به نقل از منابع عرفان حلقه، خانم اعظم نجفي، يکي از شاگردان محمد علي طاهري، در حين بازداشت در تجمع صلح آميز 30 آبان 95در حمايت از محمد علي طاهري در مقابل زندان اوين مورد ضرب و شتم لباس شخصي‌ها قرار گرفته و در ناحيه پا دچار آسيب جدي شده‌ و درد و جراحت حاصله مشکلات حرکتي به همراه داشته است.



طبق تشخيص پزشک معالج و برگه MRI ، تاندوم پاي ايشان دچار آسيب جدي شده و زانوي ايشان در اثر فشار آب آورده است. پزشک جهت رفع اين معضل علاوه بر دارو جلسات فيزيوتراپي نيز تجويز کرده است.
خانم اعظم نجفي پس از ضرب و شتم توسط لباس شخصي ها، چند روز را در سلول انفرادي زندان اوين سپري کرده و سپس به زندان قرچک ورامين منتقل شده بودند.
ايشان در اعتراض به عدم رسيدگي به پرونده شان از دوشنبه 16 آذر دست به اعتصاب غذا زدند که در نهايت منجر به آزادي ايشان شد.
پيشتر نيز خانم “پروين سليماني” از شاگردان محمد علي طاهري “بنيانگذارعرفان حلقه و دو طب مکمل ايراني فرادرماني و سايمنتولوژي” در تاريخ 30 آذر 1394 به اتهام شرکت در تجمع اعتراضي به حکم اعدام محمد علي طاهري به يکسال حبس تعليقي محکوم شده بود.
ماف نيوز
http://mafnews.net/?p=7150#.Vop03fYiq6M.facebook
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر