۱۳۹۶-۰۲-۲۹

بخش دوم ازبيانيه و تجمع شاگردان استاد طاهرى در تورنتو

گروه خبري سايت
بخش دوم ازبيانيه و تجمع شاگردان استاد طاهرى در تورنتو

به نام خالق

 انسان که آزادی اختیار و انتخاب را در وجودش نهاد

امروز نود‌و چهارمین گردهمایی اعتراضی به ادامهٔ حبس و تداوم بازداشت غیر قانونی‌ معلم بیگناه و احقاق حق محمد علی‌ طاهری هستیم.

 امروز  بیش از شش سال از  بازداشت نا عادلانهٔ یک معلم معنوی، یک پدر، یک انسان مسلمان و یک  عارف محقق می گذرد.

و امروز ننگ‌ و شرمی  عظیم بر دفتر تاریخ ایران  ثبت شده که دل هر انسان ازاده ای را بدرد می اورد.

امروز باز هم صدای دادخواهی انسان مظلوم استاد عشق و معرفت هستیم. صدای او، نگاه او، و اندیشه عرفانی او.و باز هم شهادت میدهیم به همهٔ آموزه های معنوی انسانی‌ این معلم مظلوم و صلح‌طلبی، حقیقت جویی  و عدالت خواهی‌ ایشان.  و یادآوری می‌کنیم   مرام و منش مکتب عرفانی طاهری، همواره آگاهی‌ و بیداری هر انسان کنجکاو و محقق برای خداشناسی،خودشناسی و هستی شناسی است و درک وجودی  حقیقت و عدالت  که منجر به هر لحظه انتخاب حق بر باطل در تمامی زوایای زندگی‌  فردی و اجتماعی است.

 به گفته استاد بزرگوار:

 ما به دنبال اهداف سیاسی نیستیم وهدف سیاسی را هم دنبال نمیکنیم.
ما مایل به یک فعالیت بسیار بسیار آشکار و شفاف هستیم  و از آنجاییکه هیچگونه هدف سیاسی را  دنبال نمیکنیم  هیچ موضع سیاسی هم نداریم.

بیش از ۶ سال است که اسناد و مدارک  بسیاری بر بی‌گناهی محمد علی‌ طاهری ارائه داده شده  و ایشان از هر اتهامی تبرئه شدند و منع تعقیب ایشان صادر شده ، دیگرهیچ بهانه‌ای نیست روزگاری بگویید نمی‌دانستیم، متوجه نشدیم، قصور و کوتاهی‌ را به گردن یکدیگر بيندازيد.

در محکمهٔ عدل الهی، مقامات و مسئولین و دست اندر کاران پرونده استاد محمد علی‌ طاهری  پاسخگوی رفتارهای غیر انسانی خود  در هر سطح و به هر شکلی هستند.

باز هم  توجه شما  همهٔ مقامات قضایی، دولتی و امنیتی فعلی‌ و اینده  را به بی‌گناهی ایشان جلب می‌کنیم و خواستار اجرای قانون اساسی‌ و شهروندی وازادی سریع  محمد علی‌ طاهری هستیم.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر