۱۳۹۶-۰۲-۱۳

14 اردیبهشت 1390 تا 1396 چگونه گذشت ؟

گروه خبري سايت
14 اردیبهشت 1390 تا 1396 چگونه گذشت ؟



در سال 89 استاد محمد علی طاهری به مدت 67 روز در اوین به سر بردند و در این مدت نیز به نشانه اعتراض دست به اعتصاب غذا زده بودند. بعد از آزادی وی در آخرین روزهای اسفند ، خواهرزاده ایشان را بازداشت کردند که ایشان اولین بازداشتی در این راه بودند. و دیری نگذشت که در اردیبهشت ماه هم زمان با مناسبت روز معلم استاد را مجدداً بازداشت کردند  و در پی  آن هجومی وحشیانه به مربیان عرفان حلقه داشتند که طی آن تعدادی از مربیان دلسوز بازداشت شدند و اعترافاتی ساختگی و مضحک در "صدا و سیما حامی باطل" پخش شد.

خبر اعتصاب غذاهای پی در پی استاد محمد علی طاهری و فشارهایی که بر وی وارد شده بود به جهت گرفتن اعتراف و دست کشیدن از این آرمان الهی از دور و نزدیک می رسید و همین امر باعث شد که همراهان ساکت ننشینند و به هر طریق ممکن فعالیت نمایند که از جمله پخش تراکت، نصب بنر استاد در سطح شهر، پخش سی دی های استاد و مقالات و  ... بود

از طرفی دوستانی در این مدت توانستند از طریق رسانه های خارجی و پخش مقالات و نصب بنر و عکسهای ایشان گوشه ای از اخبار را منتشر کنند که همین امر موجبات خشم مخالفان را برانگیخت.

علی رغم تمام فشارها و تهدید ها شاهد این هستیم که امروز عرفان حلقه بیش از پیش جهانی شده و چه در داخل و چه در خارج طرفداران خود را یافته است.
راه حق همیشه پایدار است و اگر هم بخواهند آن را باطل جلوه دهند با شکست مواجه خواهند شد.

ایشان بارها دست به اعتصاب غذا تر و خشک زدند و شاگردان ایشان هم مثل استاد عزیز اعتصاب کردند و اعتصاب ایشان به شانزدهمین بار خود رسیده .

همچنان و همچنان شاهد ان هستیم که مخالفان مجموعه با قضاوت و حکم های ناعادلانه دست به همه نوع فریبکاری میزنند و با این که امروز بیش از پنج سال بازداشت ناعادلانه و پرداخت جریمه نزدیک به یک میلیارد تومانی و رفع تمامی اتهامات به ایشان و رفع تمام فتواهای صادر شده از مراجع تقلید و فتوای ارتداد در مورد محمد علی طاهری باز هم میبینیم که هنوز مخالفان استاد طاهری  به دنبال اتهامات جدید و واهی میگردند تا ایشان را متهم کنند  مثل نام محمد علی طاهری را از لیست عفو رهبری بیرون کشیدند و بسیاری از این موارد و این افراد بدانند که تمامی این موارد در تاریخ ثبت میشود و ای کاش نامشان به نیکی یاد میشد .

«و قل جاءالحق و زهق الباطل ان الباطل كان زهوقا» (1) سوره اسراء
و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است (۸۱)

با امید به آزادی استاد طاهری هر لحظه تلاش می کنیم تا این علم روی زمین نماند و همه ما علمدار این راه هستیم


هر آن کسی که در این حلقه نیست زنده به عشق       بر او نمرده به فتوای من نماز کنید

به امید آروزی  هر چی سریع تر استاد  عشق  و درک آگاهی  تمام بشریت

گروه سایت سایمنتولوژی_فرادرمانی
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر