۱۳۹۵-۱۱-۰۶

اعتراض شاگردان محمدعلی طاهری به برگزاری جلسه های تخریبی علیه عرفان حلقه

گروه خبري سايت
اعتراض شاگردان محمدعلی طاهری به برگزاری جلسه های تخریبی علیه عرفان حلقه
شنبه دوم بهمن ماه 95 جلسه ای تحت عنوان «نقد تخصصی عرفان حلقه» با حضور حمیدرضا مظاهری سیف و امین شمشیری در فرهنگسرای امید برپا شد. برپایی این جلسه که به میزبانی انجمن بدنام «نجات از حلقه» انجام شد با اعتراض جمعی از شاگردان و دوست داران محمدعلی طاهری همراه بود.
معترضان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون «طرح ایرادات جعلی، مصداق تهمت به مسلمانان است»، «افترا زدن به بهانه مناظره»، «تحریم شرکت در مناقشات بهداشت معنوی» و ... خواستار توقف سیاه نمایی اندیشه های بنیانگذار زندانی عرفان حلقه شدند.




به گفته شاهدان عینی، دوست داران محمدعلی طاهری با تجمع در مقابل درب ورودی فرهنگسرای امید اعلام کردند برگزاری هرگونه جلسه نقد یک آموزه معنوی، در شرایطی که صاحب آن اندیشه به صورت فراقانونی در زندان به سر می برد، از سوی آنها نکوهیده و غیرقابل قبول است.
همچنین گفته شده که حمیدرضا مظاهری سیف(مدیر موسسه بهداشت معنوی) به همراه یک فیلم بردار به میان جمعیت معترض رفته که حضور فیلم بردار نیز مورد اعتراض و شکایت واقع گردیده و سرانجام با دخالت نیروی انتظامی جمعیت متفرق شده است.
گفتنی است، موسسه «بهداشت معنوی» و «انجمن نجات از حلقه» دو نهاد فرهنگی زیرمجموعه قرارگاه ثارالله هستند که از اواخر دهه هشتاد خورشیدی، نقش اصلی در تخریب عرفان حلقه و پرونده سازی علیه موسس آن را بازی کرده اند.
بنا به اسناد افشا شده در سایت «چالش عدالت»، چهار تن از اعضای «انجمن نجات از حلقه»، به نام های مریم گلباز گیر، نونا زیاری، عمادی اله‌یاری و صغری میرزائیان قهرود با شکایت از محمدعلی طاهری از سال 93 ، عامل اصلی تمدید بازداشت های موقت محمدعلی طاهری بوده اند.
شایان ذکر است، اخیرا از سوی محمدعلی طاهری نیز نسبت به این افراد و مدیران موسسه های مورد اشاره (از جمله فاطمه میرزاییان، حمیدرضا مظاهری سیف و ...) با اتهام نشر اکاذیب، تهمت و افترا، طرح شکایت شده که پرونده آن در فاصله زمانی کمتر از یک ماه مختومه اعلام شده است.
گفته شده قرار منع تعقیب برای اکثر این افراد که از دست اندرکاران پرونده سازی علیه محمدعلی طاهری بوده اند، در شرایطی صادر شده که فرد متشاکی حتی به دادگاه مربوطه احضار نشده بود.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر