۱۳۹۵-۰۲-۱۶

قاضی پرونده حواسم نبود که جریمه نقدی متهم پرداخت شده است

گروه خبري سايت
قاضی پرونده حواسم نبود که جریمه نقدی متهم پرداخت شده است
قاضی پرونده تمدید بازداشت محمدعلی طاهری:
حواسم نبود که جریمه نقدی متهم پرداخت شده است!
قرار بازداشت موقت محمدعلی طاهری برای چهارمین بار تمدید شد. این بار به مدت دو ماه و تا تاریخ 18 تیر 95 . قاضی صادر کننده این رای، ‫#‏صلواتی‬ بود.
دوره محکومیت ناعادلانه این زندانی سیاسی در 18 بهمن 94 به پایان رسیده بود اما از آن تاریخ، با فشار ضابطین قرارگاه ثارالله، بازداشت موقت محمدعلی طاهری مرتبا تمدید شده است.
تاریخ اتمام آخرین قرار بازداشت محمدعلی طاهری 18 اردیبهشت 95 است و بازپرس پرونده (حسینی) در آخرین اظهار نظر خود، دلیل عدم آزادی این زندانی و تمدید پی در پی قرار بازداشت را "عدم پرداخت جریمه نقدی(رد مال)" اعلام کرده بود.
ضابطین قرارگاه ثارالله این بار، برای تمدید مجدد قرار بازداشت، دست به دامن قاضی صلواتی معروف شدند و پرونده محمدعلی طاهری را، به صورت دستی، برای این قاضی بردند تا حکم تمدید قرار بازداشت را امضا کند.
از روال بی حساب و کتاب دستگاه قضایی و جابجایی پرونده متهم، توسط ضابط غیرقضایی، در روندی خارج از ضوابط تعریف شده و قانونی قوه قضاییه که بگذریم (اعمال قلدرانه ماموران سپاه در پرونده محمدعلی طاهری در سلسله مقاله هایی در این کمپین در حال بررسی جداگانه است)، اظهار نظر قاضی مسوول تمدید قرار بازداشت برای محمدعلی طاهری، بسیار جای تامل دارد.
قاضی صلواتی در پاسخ به اعتراض محمدعلی طاهری به تمدید بازداشت موقت، با وجود پرداخت جریمه نقدی، گفته است هنگامی که حکم تمدید قرار بازداشت به مدت دو ماه را امضا می کرده، از پرداخت مبلغ 906 میلیون تومان جریمه نقدی این زندانی بی خبر بوده است!
احتمالا این دست مسائل به یک قاضی مربوط نمی شود و امثال صلواتی که به ماشین امضای اطلاعات سپاه پاسداران معروف هستند، فقط به عنوان «مامور و معذور» باید سناریوی از قبل آماده و دیکته شده ضابطین قرارگاه ثارالله را اجرا کنند.
حال اینکه متهم دوره محکومیتش تمام شده، جریمه رد مالش پرداخت شده و ادامه بازداشتش غیرقانونی و غیرانسانی است بهتر است در شرح وظایف این قاضی نباشد و یا اگر کسی از او در این خصوص سوالی کرد در جواب بگوید: «حواسم نبود! »

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر