۱۳۹۵-۰۲-۱۷

سى و هفتمين تجمع خانواده و شاگردان استاد محمد على طاهرى تورنتو

گروه خبري سايت
سى و هفتمين تجمع خانواده و شاگردان استاد محمد على طاهرى تورنتو
بِسْم الله الرحمن الرحيم
هرگز پر طاووس کسی گفت که زشتست؟
یا دیو کسی گفت که رضوان بهشتست؟
نیکی و بدی در گهر خلق سرشتست
از نامه نخوانند مگر آنچه نوشتست (سعدی)

امروز مصادف با بعثت رسول اكرم است و انرا به شما عزيزان تبريك عرض مى كنيم .
و از طرفى امروز دقيقاً پنج سال از روزى مى گذرد كه برادر بى گناهم محمد على طاهرى را ناجوانمردانه با تهمت هاى دروغين به پنج سال زندان محكوم نموده و درتمام اين مدت اورا در بند ٢-الف زندان مخوف اوين و عمدتاً در سلول أنفرادى نگه داشته اند .
با وجود اجراى كامل محكوميت هاى تحميل شده بر برادرم ، با صدرور و تمديد حكم بازداشت غير قانونى همچنان ايشان در زندان نگه داشته وآزاد نمى كنند.
ما بعنوان خانواده استاد طاهرى با بهره گيرى از إمكانات مدنى و قانونى وحقوق بشرى براى احقاق ،حقوق از دست رفته ايشان بى وقفه همچون گذشته ، تلاش خواهيم كرد .
مادرم را ميبينم كه گرچه از كهولت چشمانش تار ميبيند و گوش هايش كم ميشنود وبا ابتلا به بيمارى غم باد ناشى از غم دورى و غصه از ظلم روا داشته بر فرزندش به سختى تكلم مى كند ، اما چشم و گوش دلش بينا و شنواست . دل پر مهرش و لبخند اميدوارش بر لبانش مي نشيد تا ما را هم دلگرم كند
.او در سرما و گرما و در حاليكه با بيماريش دست و پنجه نرم مى كند و حتى گاهى به سختى تكلم و تنفس مى كند يك لحظه از پا ننشسته و همچنان استوار و بى هياهو و همراه با وقارو متانتى كه از مادر عارف بزرگى چون استاد طاهرى انتظار مى ود تلاش هاى قانونمدار و حقوق بشرى اش را انجام مى هد
امروز به پاس این تحمل 5 ساله و تمامی تلاشهای بی وقفه مادر برای آزدای فرزند بیگناهش ، سازمان عفو بین الملل در اقدامی وبلاگی را در سایت مربوط به سازمان برای ایشان ، به منظور آزادی استاد محمد علی طاهری تهیه کرده است همچنین این سازمان از کلام مادر استفاده کرده و شعاری را تحت نام “هرگز دست از تلاش برای آزادی تو فرزند عزیزم بر نمیدارم" را در این وبلاگ قرار داده است که در زیر میتوانید لینک مربوط به این سازمان رو مشاهده بفرمایید.

https://www.amnesty.org/en/latest/campaigns/2016/05/mother-campaign-free-son-iran/

ما به عنوان خانواده استاد محمد علی طاهری از قوه قضاییه میخواهیم که مستقل عمل کرده و هرچه سریعتر حکم آزادی بی قید شرط استاد محمد علی طاهری را پس از گذراندن 5 سال حبس انفرادی صادرکنند .
همچنین خواستار حمايت كليه دوستان و همه آزاد انديشان نسبت به اقدام فورى انسان دوستانه ى سازمان عفو بين الملل براى آزادى استاد محمد على طاهرى هستيم. به منظور اين كار مى توانيد به آدرس زیر رفته ، نام و نام خانوادگی به همراه شماره تلفن و ایمیل خود را وارد کنید وبر روی Take Action در همان صفحه کلیک نمایید تا ما را در تحقق این امر یاری نمایید.

https://e-activist.com/ea-action/action?ea.client.id=1770&ea.campaign.id=43197
آذر دخت طاهرى( خواهر استاد طاهرى)






براي ديدن فيلم لطفا کليک کنيد

فيلم و عكس هايى از سى و هفتمين تجمع خانواده و شاگردان استاد محمد على طاهرى تورنتو :

https://www.youtube.com/watch?v=aWmJ6oRrymk&feature=youtu.be
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر