۱۳۹۵-۰۲-۱۶

قرار بازداشت محمدعلی طاهری باز هم تمدید شد

گروه خبري سايت
قرار بازداشت محمدعلی طاهری باز هم تمدید شد
وکیل: وجاهت قانونی ندارد
قرار بازداشت غیرقانونی «محمدعلی طاهری» بنیاگذار دو طب مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی به مدت دو ماه دیگر تمدید شد.
بنابر اطلاع به دست آمده از جانب علیزاده طباطبایی وکیل آقای طاهری، ابوالقاسم صلواتی رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران، روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ طی تماسی با این وکیل دادگستری اعلام کرده «قرار بازداشت محمدعلی طاهری به مدت دو ماه دیگر تمدید شده است.»
به گزارش ‫#‏آمدنیوز‬، این اعلام در حالی صورت گرفته که تا پیش از این تنها دلیل دادگاه برای تمدید قرار بازداشت‌های پی در پی، محکومیت حدود یک میلیارد تومانی آقای طاهری به اتهام کسب مال نامشروع بود که این اتهام به سبب دریافت شهریه بابت کلاس‌های عرفان حلقه به او وارد شده بود.
گفتنی است پیش از تمدید دو ماهه قرار بازداشت بنیانگذار عرفان حلقه، ۷۰۰۰ تن از شاگردان آقای طاهری طی اقدامی خودجوش، مبلغ ۹۰۶ میلیون تومان جریمه نقدی آقای طاهری را به حساب دادگستری واریز کردند و در انتظار آزادی استاد خود پس از نزدیک به شش سال حبس بودند.
ابوالقاسم صلواتی رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب مدعی شده که در زمان صدور قرار تمدید بازداشت دو ماهه اقای طاهری، از واریز شدن این مبلغ به حساب دادگستری بی‌اطلاع بوده است!
محمود علیزاده طباطبایی در واکنش به تمدید بازداشت موقت محمدعلی طاهری می‌گوید: «تمدید پی در پی قرار هیچ مبنای قانونی ندارد.»
وکیل بنیان‌گذار طب‌های مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی، در گفتگویی، بازداشت محمدعلی طاهری در غیاب شکات خصوصی مورد ادعا در پرونده او را «فاقد مبنای قانونی» دانست.
طبق اظهارات افشا شده از بازجوهای قرارگاه ثارالله، هدف اصلی آن‌ها حذف فیزیکی محمدعلی طاهری و جلوگیری از اشاعه عرفان حلقه است.
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر