۱۳۹۵-۰۲-۳۱

انتشار شعر و آوازی با صدای «محمدعلی طاهری» در سایت آمدنیوز

گروه خبري سايت
انتشار شعر و آوازی با صدای «محمدعلی طاهری» در سایت آمدنیوز
بیش از شش سال از حبس «محمدعلی طاهری» در زندان اوین و شرایط انفرادی می‌گذرد. بنیان‌گذار عرفان حلقه در این مدت، ۱۴ بار برای احقاق حقوق قانونی‌اش مانند دسترسی به قلم و کاغذ و موارد دیگر نقض قانون، اعتصاب غذاهای طولانی مدت کرده است.
او در سال ۱۳۹۴ با اتهام ساخته شده توسط قرارگاه امنیتی ثارالله سپاه تهران «افساد فی‌الارض» محکوم به اعدام گردید و حکم اعدام وی با فشار خبری رسانه‌های آزادی‌خواه، اعتراض وکلای او در دیوان عدالت اداری و تجمعات اعتراضی مکرر هوادارانش لغو شد. اما طاهری هنوز علی‌رغم لغو حکم اعدام و پایان دوره محکومیت حبس در تاریخ ۱۸ بهمن ۹۴، در زندان اوین به سر می‌برد.
محمود علیزاده طباطبایی وکیل محمدعلی طاهری می‌گوید که بازجویان سپاه در تلاش هستند تا مجدد پرونده وی را با اتهام «افساد فی‌الارض» به دادگاه فرستاده و برای او حکم اعدام دریافت کنند.
علیزاده طباطبایی در بخشی از مصاحبه خود با اشاره به دیدگاه‌های عرفانی محمدعلی طاهری می‌گوید: آقای طاهری مدعی نوعی از دیدگاه‌های عرفانی است. در طول تاریخ هم فقها هرگز عرفا را قبول نکردند و ایشان هم مدعی است که این دیدگاه‌ها را بر اساس الهام و این‌ها به دست آورده، مطالعه و تحقیق و کتاب و این‌ها نبوده. با بحث کرسی‌های آزاد اندیشی، طاهری دیدگاه‌هایش را در دانشگاه‌ها مطرح کرد و در کنار این دیدگاه‌های عرفانی یک‌سری درمان‌های متافیزیکی را مطرح کرد. این درمان‌های متافیزیکی‌ خیلی گرفت. چون بعضی از بیماران میگرن و این‌ها داشتند، اقلا هفتاد هشتاد پرونده که در دادگاه ارائه شده را داریم که پزشکی روز نتوانسته درمان کند ولی ایشان با درمان‌های متافیزیکی درمان کرده….
در کنار دیدگاه‌های عرفانی محمدعلی طاهری، او ترانه‌سرا نیز بوده و دستی نیز در آواز داشته است.

هواداران و شاگردان محمدعلی طاهری برای نخستین بار آوازی با صدا و شعر بنیان‌گذار عرفان حلقه به نام «شیدا» را برای انتشار در اختیار «آمدنیوز» قرار داده‌اند که در زیر قابل دسترسی است.

برای گوش دادن کلیک کنید

دانلود از مرکز سایت

سایت آمدنیوز

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر