۱۳۹۵-۰۲-۳۰

محمدعلي طاهري محکوميت قطعي ندارد

گروه خبري سايت
محمدعلی طاهری محکومیت قطعی ندارد / بازداشت موقت برای چه؟
مهدی خزعلی تصریح کرد:
دکتر مهدی خزعلی، دبیرکل جبهه آزادی در مصاحبه ای با تلویزیون دُرّ به بررسی دلایل تمدید بازداشت محمدعلی طاهری و نقض فاحش حقوق این اندیشمند پرداخت.
این گفتگو که در روز سه شنبه 28 اردیبهشت منتشر شد، با تشریح تحقیقات خود در فرادرمانی به عنوان یک پزشک، اتهام آسیب زا بودن این طب مکمل را تلاش برای پرونده سازی و معاندت با بنیانگذار این شیوه درمانی دانست. دکتر خزعلی تاکید کرد یک روش درمانی که نه دارو می دهد، نه تزریق می کند، نه تیغ به دست دارد و نه حتی به بیمار دست می زند را حداکثر می توان "بی اثر" دانست نه بیش از این.
این فعال سیاسی با "بدعت" خواندن «حکم حکومتی» در کشور ایران آن را مغایر با قانون و دون شان نظام اسلامی دانست و تصریح کرد با اتمام دوره محکومیت ‫#‏محمدعلی_طاهری‬ و نداشتن محکومیت قطعی در حال حاضر، وی باید آزاد شود و این چیزی نیست که بخواهیم آن را از رهبری مطالبه کنیم، چرا که اگر امروز طاهری با حکم حکومتی آزاد شد فردا باید منتظر باشیم لوایح ‫#‏مجلس‬ با حکم حکومتی لغو شود.
مدیر ‫#‏انتشارات_حیان‬ پرداخت جریمه 906 میلیون تومانی توسط شاگردان محمدعلی طاهری را اقدامی تحسین برانگیز خواند و آن را مصداق کسب مال نامشروع توسط ‫#‏قوه_قضاییه‬ و مایه شرمساری نظام اسلامی دانست. چرا که ردّ مال باید به مال باختگان بازگردد اما این شاگردان محمدعلی طاهری بودند که با اینکه مال باخته نامیده شدند، حاضر شدند مبلغ معادل دو برابر شهریه های مشروع خود را پرداخت کنند تا معلم خود را نجات دهند.
وی اظهارات قاضی ‫#‏صلواتی‬ مبنی بر بی اطلاعی از پرداخت جریمه رد مال محمدعلی طاهری در هنگام تمدید قرار بازداشت او را غیرقابل قبول خواند و این قاضی را فاقد صلاحیت برای قضاوت دانست.
‫#‏مهدی_خزعلی‬ در خصوص نحوه ورود و خروج نام یک زندانی به لیست عفو رهبری گفت: « لیست عفو رهبری با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه شکل می گیرد. از تمام زندان ها درخواست های عفو جمع آوری می شود و با توجه به دوره محکومیتی که گذشته یا دلایل دیگر تصمیم گیری می شود که فردی بیاید در لیست عفو 22 بهمن، عید فطر و ... و طبیعتا خروج از لیست هم توسط همان هایی است که لیست را در قوه قضاییه درست می کنند. »
وی در ادامه توضیح داد: « باید ببینیم چه حساسیت هایی در قوه قضاییه است که تحمل نکردند یک زندانی عقیدتی آزاد شود. ایشان که با مجوز کلاس تشکیل می داد و بعد هم که شما مخالفت کردید کلاس هایش را تعطیل کرد. این برخورد ها جای تعجب دارد. آقای پیرعباسی می گوید 100 نفر بیاورید که از روش درمانی ایشان آسیب دیده باشند و کسی پیدا نمی شود. یا وقتی پرونده به دیوان می رود آقای نیازی می گوید باید کسانی را بیاورید که از روش درمانی ایشان طبق نظریه ‫#‏پزشکی_قانونی‬ آسیب دیده باشند و شما هیچ ادله ای در این زمینه ندارید.»
دکتر خزعلی خاطرنشان کرد: « چه چیزی را می خواهید محکوم کنید و کدام آثار را می خواهید در پزشکی قانونی ارائه دهید؟ باید آزمایش های پزشکی و ادله پزشکی قانونی بیاورید که این ها در دست مخالفین آقای طاهری وجود ندارد. »



https://www.youtube.com/watch?v=d2m-H4CM7PY&feature=youtu.be
منبع خبر : گروه خبري سايت www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر