۱۳۹۵-۰۲-۲۴

تقاضای عزت الملوک طاهری و سى و هشتمین تجمع

گروه خبري سايت
تقاضای عزت الملوک طاهری (مادر استاد محمد علی طاهری) از همه آزاد اندیشان و همراهان برای آزادی فرزندش و سى و هشتمین تجمع خانواده و شاگردان استاد
 بسم الله الرحمن الرحیم
همانطور که می دانید قبلا آقای طاهری به اتهام فساد فی الارض محکوم به اعدام شده و پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد و دیوان عالی حکم اعدام را نقض کرد و آن را برای رفع نقایص به دادگاه برگرداند.
اخیرا بازپرس شعبه سوم دادسرای اوین برادرم را به حضور خواستند و مورد باز جویی قرارداند و ایشان در جواب برادرم که پرسیدند اتهام من چیست گفتند: همان اتهام فساد فی الارض که من تکمیل کردم و فرستادم!!!!!!! ودیگری بحث چریک های فدایی خلق و داشتن شاکی خصوصی است.
این خبر موجبات نگرانی شدید ما را فراهم کرد اما در نهایت از نظر ما اهمیتی ندارد که این پرونده در حال حاضر در دادگاه یا دیوان عالی کشور و یا حتی جای دیگری فرستاده شده ، مهم زندگی برادرم است که تا به حال تمامی کارهای غیر قانونی بر روی پرونده ساختگی ایشان انجام شده است.
ما با یاری پروردگار ، با تمام توانمان و با کاردانی وکلای حاذق مان و همچنین کمک شما عزیزان تلاش میکنیم ، که جلوی روند غیرعادلانه این پرونده را بگیریم و شاهد آزادی هرچه زودتر ایشان باشیم.









دراین راستا همانطور که بارها اعلام کرده ایم ما خواستار حمايت شما دوستان و آزاد انديشان نسبت به اقدام فورى انسان دوستانه ى سازمان عفو بين الملل براى آزادى استاد محمد على طاهرى هستيم. به منظور اين كار مى توانيد به آدرس زیر رفته ، نام و نام خانوادگی و ایمیل خود را به منظور امضای این فرم وارد کنید وبر روی Take Action در همان صفحه کلیک نمایید.

https://e-activist.com/ea-action/action?ea.client.id=1770&ea.campaign.id=43197
سى و هشتمین تجمع خانواده و شاگردان استاد محمد على طاهرى تورنتو
براي ديدن فيلم لطفا کليک کنيد
https://www.youtube.com/watch?v=syYX2uwyQvE
فیلم تقاضای عزت الملوک طاهری (مادر استاد محمد علی طاهری) از همه دوستان و آزاد اندیشان
براي ديدن فيلم لطفا کليک کنيد
https://www.youtube.com/watch?v=DEAC3MeIVKA&feature=youtu.be
آذردخت طاهرى( خواهر استاد طاهرى)



منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر