۱۳۹۵-۰۲-۱۶

تمدید پی در پی قرار هیچ مبنای قانونی ندارد

گروه خبري سايت
تمدید پی در پی قرار هیچ مبنای قانونی ندارد
در مصاحبه تصویری با علیزاده طباطبایی بررسی شد:
دلایل غیرموجه تمدید بازداشت محمدعلی طاهری
دوره محکومیت پر ابهام محمدعلی طاهری در تاریخ 18 بهمن به پایان رسیده است اما بازداشت موقت این اندیشمند، از آن تاریخ مرتبا، با فشار دستگاه امنیتی، تمدید می شود.
در همین راستا و در خصوص این قبیل رفتارهای فراقانونی و قلدرمابانه نیروهای اطلاعات سپاه، وکیل بنیان گذار طب های مکمل ‫#‏فرادرمانی‬ و ‫#‏سایمنتولوژی‬، در گفتگویی، بازداشت محمدعلی طاهری در غیاب شکات خصوصی مورد ادعا در پرونده او را فاقد مبنای قانونی دانست.
به نقل از خبرنگار عرفان حلقه، محمود علیزاده طباطبایی در خصوص تمدید قرار بازداشت محمدعلی طاهری گفت: « وقتی قراربازداشت ایشان صادر شد، ایشان به حکم اعتراض کردند. پرونده به شعبه ۲۸ ‫#‏دادگاه_انقلاب‬ رفت. ما به شعبه ۲۸ مراجعه کردیم و صحبت کردیم ولی توجیهات ما را نپذیرفتند، با اعتراض به قرار مخالفت کردند و ۲ماه بازداشت تایید شد. ولی مجدد ما دلایل٬ مدارک و مستندات را، هم به بازپرسی و هم به دادگاه، ارائه دادیم و اعتراض کردیم و گفتیم که آقای طاهری حکم اعدامشان نقض شده است. »
وی تصریح کرد: « طبق آنچه که در رای ‫#‏دیوان_عالی_کشور‬ آمده و حکم اعدام ایشان را نقض کرده، کلا افساد فی الارض منتفی شده. دیوان گفته ایشان در دو مورد پرونده شان مفتوح است. مورد اول در بحث فرادرمانی است. ادعا شده ایشان شاکی خصوص دارند که دیوان عالی کشور گفته شکات خصوصی بیایند٬ ادعایشان را مطرح کنند و به پزشکی قانونی بروند. اگرتایید شد به موضوع رسیدگی شود.»
طباطبایی در خصوص اتهام "آسیب دیدگی از فرادرمانی" توضیح داد: « آقای طاهری ‌که کسی را دعوت نکرده است. ممکن است کسی به ایشان مراجعه کرده باشد و درمان نشده باشد. ما شاکی خصوصی درپرونده ندیدیم و هنوز هم شاکی خصوصی وجود ندارد، ولی متاسفانه گاهی فضاسازی می شود.»
‫#‏علیزاده_طباطبایی‬ با بیان اینکه اتهام دیگر موکلش این است که ادعا شده وی گرایش به گروه های چپ داشته گفت: « دراعتراض به (تمدید) بازداشت ما این مساله را مطرح کردیم که آقای طاهری بر اساس ادعا متهم شده که اوایل انقلاب، وابستگی به گروه های چپ داشته، در حالی که ایشان در زمان جنگ به استخدام ‫#‏وزارت_دفاع‬ درآمده و در اسلحه سازی کار می کرده و خودش طراح یک صلاح انفرادی بوده و در خاطرات آیت الله هاشمی هم ‌به این موضوع اشاره شده است.»
این وکیل تاکید کرد: « کسی که در وزارت دفاع در پست حساس اسلحه سازی مشغول کار بوده، قطعا موضوع وابستگی اش به گروه های چپ و برانداز، توسط دستگاه های امنیتی منتفی شده و نیازی به تحقیق مجدد نیست.»
محمود علیزاده با غیرقانونی خواندن بازداشت محمدعلی طاهری در غیاب شکات خصوصی مورد ادعا در پرونده او، خاطرنشان کرد: « در خصوص اتهام اول که بحث (آسیب از) فرادرمانی است، اصلا قرار بازداشت غیرقانونی است. در خصوص اتهام دوم هم هیچ دلیلی وجود ندارد و هیچ تحقیق هم درموردش انجام نشده است. به این دلیل ما می گوییم‌ قرار بازداشت مبنایی ندارد. »
مصاحبه با علیزاده طباطبایی در خصوص تمدید بازداشت محمدعلی طاهری



علیزاده طباطبایی در واکنش به تمدید بازداشت موقت محمدعلی طاهری: تمدید…
https://www.youtube.com/watch?v=cgGV_z_Yu3A
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر