۱۳۹۵-۰۲-۱۳

افتخاری دیگر برای جامعه علمی ایران رقم خورد ارائه مقاله بررسی اثر فرادرمانی

گروه خبري سايت
افتخاری دیگر برای جامعه علمی ایران رقم خورد ارائه مقاله بررسی اثر فرادرمانی
ارائه مقاله ” بررسی اثر فرادرمانی:
تاثیر گذاری از طریق شعور در سطوح سلولی و ملکولی” در بیست و سومین کنفرانس سالانه علم آگاهی با همکاری دانشگاههای آریزونا و دانشگاه میشیگان ، نام ایران را در میان دهها کشور مطرح جهان بلند آوازه کرد.
روز ۲۸ آوریل سال ۲۰۱۶ مصادف با ۱۰ اردیبهشت سال ۱۳۹۵مقاله ای  از سوی کشور ایران با موضوع طب مکمل فرادرمانی در کنفرانس بین المللی “علم آگاهی”  در شهر توسان ایالت آریزونای آمریکا ارایه شد و مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

مقاله ” بررسی اثر فرادرمانی :
تاثیر گذاری از طریق شعور در سطوح سلولی و ملکولی”  نتیجه  تلاش جمعی از محققین ایرانی است ، که  به بررسی اثر فرادرمانی در مولکول های پروتئینی میکروتوبول و سلول های سرطانی هلا می پردازد.
افزایش راندمان پلیمریزاسیون میکروتوبول های سلول های عصبی و افزایش راندمان تکثیر سلول های هلا، نتایج این مطالعه تحقیقاتی است که با حمایت  دانشگاه تهران انجام شده است.
لازم به ذکر است؛در این کنفرانس ۴۰۰ مقاله از ۶۰ کشور مختلف همچون امریکا، فرانسه، سوئد،

جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، مجارستان، آلمان، ایتالیا، برزیل، استرالیا، چین، هند، ژاپن، هنگ کنگ، کره جنوبی و …
در زمینه های بیولوژی، پزشکی، هوش مصنوعی، تکنولوژی، کیهان شناسی، فیزیک کوانتوم، روانشناسی، فرهنگ و هنر، علوم انسانی، مردم شناسی و علوم تجربی با حضور بیش از هزار محقق و اندیشمند مطرح جهان ارایه شد.

کنفرانس سالانه “علم آگاهی“ در بخشهای ارایه مقاله، پرزنت مقاله، ارایه پوستر، سخنرانی در سالن اصلی همایشها و ۱۴ سالن جنبی، کارگاه های آموزشی و غرفه های  علمی و نمایشگاهی  از ۲۴ تا ۳۰ آوریل (۵ تا ۱۱ اردیبهشت ماه) در محل مرکز همایش های هتل لوز ونتانا کنیون برگزار شد.
بنا به این گزارش دیپاک چوپرا  نویسنده و پزشک آمریکایی هندی الاصل  که در دانشگاه تافتز و دانشگاه بوستون آمریکا تدریس کرده است، نیز در این کنفرانس بین المللی حضور داشت و  از تلاش ایرانیان در زمینه طب مکمل اظهار خشنودی کرد.

 گفتنی است؛
موسسه عرفان کیهانی (حلقه) در بخش غرفه های علمی و نمایشگاهی،اقدام به معرفی تئوری های علمی  استاد محمد علی طاهری و همچنین  دو طب مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی کرد که مورد استقبال بسیاری از مدعوین قرار گرفت .
محمد علی طاهری بنیانگذار دو طب مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی با وجود خدمتی که به جامعه علمی جهان کرده است به دلیل طرح تئوری های علمی خود،از سال ۹۰ تا کنون در زندان اوین به سر می برد. این اندیشمند ایرانی  با اتهامات واهی  قرارگاه ثارالله سپاه جمهوری اسلامی ایران بیش از ۵ سال از عمر خود را در سلول انفرادی گذرانده است.















جهت اطلاعات بیشتر میتوانید سایت رسمی کنفرانس را در آدرس ذیل ملاحظه نمایید.
www.consciousness.arizona.edu

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر