۱۳۹۸-۱۲-۱۳

اطلاعیه بسیار مهم شکر فروان از توجه همه دوستان عزیز ب

به نام بي نام او
قابل توجه همراهان محترم عرفان کيهاني (حلقه)
گروه خبري سايت
اطلاعیه بسیار مهم شکر فروان از توجه همه دوستان عزیز ب
به نام خدا

با سلام و نثار دعای خیر

با تشکر فروان از توجه همه دوستان عزیز به اطلاعیه های قبلی و رعایت موارد ذکر شده در آن و ترغیب گروه اندکی که هنوز موارد و اشکالات مطرح شده را در برنامه های خود منظور نکرده اند به بازگشت به اصول امانتداری و اصل وحدت راه و اجتناب از طرح خود و… در ادامه موارد زیر نیز به اطلاع معرفت پژوهان گرامی میرسد:

باز هم تشکر فراوان از همه دوستانی که مرا مشمول محبت خود نموده و ایمیل ارسال نموده اند. در این رابطه از اینکه به علت تعداد بسیار زیاد ایمیل ها به بسیاری از آنها هنوز نتوانسته ام پاسخ بدهم، عمیقا عذرخواهی میکنم و اطمینان دارم که دوستان عزیزم این موضوع را درک نموده و گله گذار نخواهند بود. امید است در آینده ای نه چندان دور ارتباطات ما نزدیکتر شده و از این طریق کاستی های گذشته جبران شوند.
اینجانب هیچگونه مداخله ای در پاسخگویی و جدال های بین افراد در جنگ روانی چند ماه اخیر نداشته و ندارم. از دید بنده دیر یا زود حقایق آشکار میگردد و نیاز چندانی به مدافعات جدال آمیز نیست و با توجه به اینکه تعدادی از کسانیکه صدور اطلاعیه ها و… را از طرف من نمیدانند و فکر میکنند که اصالت ندارند، مغرض نیستند و بنا به دلایل مخصوص خود با آن مخالفت میکنند و در صورتیکه مطمئن شوند که صدور اطلاعیه ها از سوی من بوده، بطور قطع دست از مجادله بر میدارند. بنابراین، ضمن دعوت همه گروه ها به خویشتنداری، اطمینان خاطر میدهم که بزودی همه این اختلاف نظرها حل و فصل میشود و کاری نکنیم که باعث شرمندگی در آینده شود.
توضیحات مختصر در مورد «من معنوی» عبارتند از:
آگاهی بخشی های «من معنوی» نیز مانند «شهود» صرفا برای خود فرد معتبر بوده و برای دیگران میتواند غیر معتبر و تخیلی تلقی شود.
«من معنوی» صرفا در جهت آگاهی کمال و عرفان کمال حرکت میکند و هیچ رهنمودی در امور زمینی و مسایل غیرکمال ارائه نمیدهد و هرگونه رهنمودی در موارد غیرکمال، ضمن مردود بودن، منفی و مضر می باشد. از جمله انجام هرکاری با این بهانه مردود است.
تحکیم و تعیین تکلیف برای دیگران به این بهانه که «من معنوی» رهنمود داده، کاملا غلط و مردود می باشد.
توجیه کارهای خود مبنی بر اینکه«من معنوی» اینگونه خواسته، قطعا باطل و مردود است و باعث مضحکه و تمسخر دیگران خواهد شد.
کماکان شکایات در مورد اخذ شهریه های سنگین از سوی بعضی از مربیان دریافت میشود که دوستان عزیز مربی را دعوت به رعایت انصاف می نماید.
در حال حاضر هیچکسی وکالتنامه ای از اینجانب(به غیر از وکلای قانونی رسمی من در ایران) در اختیار ندارد. خواهشمند است در صورت مشاهده، اطلاع داده شود. در ضمن همانگونه که قبلا اعلام شد، بنده هیچگونه ارتباطی با هیچ یک از موسسه ها و… (به ویژه به نامهای مرتبط با عرفان کیهانی حلقه، اینتریونیورسال و… علی الخصوص در خارج از کشور) ندارم و هیچگونه اطلاعی نیز از روند اداره و مدیریت و… آنها نیز ندارم و هرگونه ادعایی در اینمورد کذب است(اگر موردی اتفاق افتاد، اطلاع رسانی خواهد شد).
مجددا یادآور میشود ترتیبی اتخاذ نمودم که مباحث جدید و آپدیت موضوعات عرفان حلقه بگونه ای ارائه گردد که علاقمندان عزیز بتوانند بطور کامل در روند دنبال نمودن مطالب قرار بگیرد و کسی محروم نشود و مباحث به زبان ساده نیز مطرح خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی نیست(بسیاری از پیام های دریافتی چنین نگرانی را مطرح میکند ولی با بکاربردن تمهیداتی این نگرانی برطرف شده است).
… 
با آرزوی توفیق الهی

  محمد علی طاهری

۳۰/۱۰/۹۸–۱/۲۰/۲۰۲۰



منبع خبر : گروه خبري سايت   https://www.mataheri.com


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر