۱۳۹۸-۱۲-۱۳

اطلاعیه – در مورد آزمایش مغزی توسط

به نام بي نام او
قابل توجه همراهان محترم عرفان کيهاني (حلقه)
گروه خبري سايت
اطلاعیه – در مورد آزمایش مغزی توسط
         به نام خدا
به دنبال طرح سوال توسط تعدادی از دوستان عزیز مبنی بر تمایل آنها به اظهار نظر اینجانب در مورد انجام آزمایش گزارش شده زیر و تفسیرارائه شده از نتیجه بدست آمده توسط محققین ترتیب دهنده این آزمایش، به استحضار میرساند که نتیجه حاصل از این آزمایش، نظریه های سیستم عصبی ثانویه، کانالهای فرا(مکان-زمان) مربوط به تعریف اتصال، سنسورهای ذهنی و فراذهنی رابط بین ذهن و مغز و… مطرح شده در فرادرمانی، سایمنتولوژی و… را به اثبات میرساند و تفسیر به عمل آمده از نتیجه این آزمایش فقط نشان دهنده عدم آشنایی محققین با موضوعات شعور، ذهن، حیات، فرا(مکان- زمان) و ابعاد غیرمادی کیهان و فراکیهان می باشد.
در ادامه چند صفحه از کتاب «شبکه شعور کیهانی» نیز که به ابعاد شعوری کیهان و فراکیهان و… اشاره دارد را نیز جهت اطلاع پیوست می گردد و یادآور میشود که بدون دانستن ابعاد «هستی شناسی شعوری» و… اینگونه تفسیرها که به طرح عبث بودن خلقت و به ویژه اِعمال جبر و نبود اختیار برای انسان را ترسیم میکند، به طور مسلم غلط و گمراه کننده است(البته این نظریات عمر طولانی نخواهند داشت).
در ضمن همانطوریکه به اطلاع دوستان گرامی رسانیدم: سعی نمودم که مطالب جدید به گونه ای ارائه شود که قابل استفاده برای همه اقشار مختلف باشد. بنابراین اظهار نگرانی گسترده عزیزان از ورود به مباحث پیچیده موجه بوده و تمام تلاش خود را برای گذر از این مرحله و همه فهم بودن موضوعات را بعمل خواهم آورد و جای هیچگونه نگرانی در این مورد نیست.
                                                                                        با آرزوی توفیق الهی
                                                                                           محمد علی طاهری
                                                                                              ۱۳/۱۰/۹۸                    
⚛ ترجمه گزارش محققین(دریافت شده توسط دوستان عزیز):
دانشمندان افراد مختلف رو تو دستگاه fMRI قرار دادن و بشون گفتن بین این دوتا تصویر یکی رو انتخاب کنید. می‌خواستن فاصله بین پردازش مغز تا لحظه تصمیم رو مطالعه کنند. اما متوجه شدند تصمیمی که شخص «الان» می‌گیره، در واقع ۱۱ ثانیه پیش توسط مغزش گرفته شده بوده! ۱۱ ثانیه قبل چه خبر بوده؟ اتصالی وجود داشته با فکر قبلی، و فکر قبلی اتصال داشته به فکر قبلیش. به عبارتی به تصمیم فرد بستگی داره، نه اراده در لحظه ا‌ش، بلکه به افکار زنجیره‌ای که لحظاتی قبل‌تر در ذهنش وجود داشته.  یعنی اگه به موضوعی زیاد فکر کنید، روی تصمیماتی که می‌گیرید طوری اثر میذاره که بازم بش فکر کنید! از طرفی، این زنجیره افکار رابطه عجیبی با سیستم بینایی دارند. یعنی چیزهایی که می‌بینید در تشکیل زنجیره‌های افکارتون نقش دارند. این کشفیات دوباره سوال‌هایی درباره جبر و اختیار ایجاد می‌کنه. ◾️هرچند حتی خود محققان این تحقیق گفتن این مطالعه همه‌ی واقعیت نیست و مکانیزم تصمیم‌گیری میتونه گسترده‌تر باشه، ولی این کار داره چیزهای جالبی رو نشون میده. 
📌 ما به طرز ترسناک و دلسردکننده‌ای محصول محیط‌مون هستیم.
https://www.nature.com/articles/s41598-019-39813-y
سطوح مختلف شعوری
High Super Consciousness
Super Consciousness
Consciousness (+ & -)
High Sub Consciousness
Sub Consciousness
سطوح مختلف شعوری از نظر نوع تقابل کلی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر