۱۳۹۸-۱۲-۱۳

اطلاعیه در مورد ایمیل ها

به نام بي نام او
قابل توجه همراهان محترم عرفان کيهاني (حلقه)
گروه خبري سايت
اطلاعیه در مورد ایمیل ها
به نام خدا

با سالم و نثار دعای خیر

۱. با تشکر فراوان مجدد از همه دوستانی که در خلال چند روز گذشته برای اینجانب به آدرس ایمیل شخصی من taheri.m.a.2020@gmail.com پیام ارسال نموده اند، ضمن سپاسگزاری از این همه لطف شما عزیزان، از اینکه بعلت تعداد بسیار زیاد ایمیل ها فقط توانسته ام به تعدادی از آنها پاسخ دهم، عمیقا عذرخواهی میکنم. اما اطمینان خاطر میدهم که کلیه ایمیل ها مطالعه میشود و در اسرع وقت به همه عزیزان پاسخ داده خواهد شد.

۲. هیچ تقاضایی برای جمع آوری نام گروه های مختلف و اشخاص (آی دی) از طرف اینجانب صورت نگرفته است.

۳. تنها منبع معتبر برای اطلاع رسانی، از طریق کانال تلگرامی mataherinews2@ صورت میگیرد.

۴. بازهم یادآور میشود در این مجموعه هیچکسی دارای ارتباط خاصی با من نیست و اگر کسی هم بر حسب ضرورت کاری برای اینجانب انجام داده باشد، دلیل بر وجود چنین ارتباطی نیست. من به همه ارادت قلبی ویژه دارم و خدمتگزار همه هستم و هیچ گونه تبعیضی وجود ندارد . البته به شرطی که افراد امانتدار بوده و به سوگند خود وفادار و متعهد باشند .

 با آرزوی توفیق الهی

 محمد علی طاهری

۲۰۲۰/۱۷/۱ -۹۸/۱۰/۲۷

منبع خبر : گروه خبري سايت   https://www.mataheri.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر