۱۳۹۸-۱۲-۱۳

اپیدمی کرونا

به نام بي نام او
قابل توجه همراهان محترم عرفان کيهاني (حلقه)
گروه خبري سايت
اپیدمی کرونا
به نام خدا

با سلام و نثار دعای خیر

با توجه به شیوع اپیدمی کرونا، مجددا برخی از مطالب پیش گفته در این مورد(همه این مطالب در دهه هشتاد شمسی مورد بررسی قرار گرفته است) یادآوری می گردد:

ممکن است افرادی که با موضوعات عرفان حلقه آشنایی ندارند(صرف نظر از مغرضین و… که حسابشان کاملا جداست) تصور کنند که چگونه ارتباطات شعوری ممکن است بر روی میکروارگانیزم ها اثر گذار باشند. در این مورد توضیح داده میشود که تاثیرات شعوری بر روی انسان، گیاه، حیوان، سلول، مولکول، میکروارگانیزم و… تقریبا توسط همه افراد مجموعه تجربه شده و توسط متخصصین مجموعه نیز از طریق انجام آزمایشات علمی ثبت و ضبط و تبدیل به مقالات شده است. نمونه هایی از این گزارشات در آینده نزدیک از طریق سایت مربوطه (اولین سایت تخصصی بررسی حوزه شعوری و رشته جدید (Sciencefact) است) به اطلاع علاقمندان و محققین خواهد رسید. در غیر این صورت، هیچ راهی برای ارزیابی علمی اثبات این موضوع وجود نخواهد داشت که چنین موضوعی در این اپیدمی چقدر تاثیر گذار بوده است. بنابراین صرفا نتایج آزمایشگاهی در این مورد می تواند ملاک قرار بگیرند و نه ادعاهای موافق و مخالف این نظریات. از اینرو، اگر ادعا میشود که حوزه های شعوری می توانند بر روی اپیدمی کرونا هم تاثیر گذار باشد، به صرف تجارب و آزمایشات صورت گرفته می باشد. تقریبا همه افرادی که دوره های عرفان حلقه را گذرانیده اند با تجاربی که کسب کرده اند، هیچگونه شکی در مورد تاثیر مثبت در این مورد ندارند(به غیر از مغرضین و…). برای مثال، برای اثبات این ادعا، آزمایشاتی مطابق با پروپوزال زیر بر روی جمعیت باکتری های کلکسیونی و بیمارستانی مقاوم به آنتی بیوتیک انجام و نتایج به دست آمده بر طبق مقاله ای که تهیه شده به اطلاع رسانیده میشود:     

به منظور بررسی اثربخشی تیمار میدان شعوری، در مطالعاتی آزمایشگاهی(تجربی) و دقیق تحت شرایط استاندارد، در دو مرحله، یک بار بر ۴ سویه های کلکسیونی گرم مثبت و منفی و بار دیگر بر ۵ گونه بیمارستانی (جمعا ۹ سویه) میزان اثربخشی برحسب *درصد کاهش جمعیت میکروبی* بخوبی تایید شد.
همچنین در مطالعه ای دیگر، بررسی اثر تیمار میدان شعوری بر مقاومت آنتی بیوتیکی ۴ جدایه مقاوم بیمارستانی، شامل باکتری های گرم منفی و مثبت نیز در تست دیسک دیفیوژن انجام شد و *نتایج معنادار در کاهش مقاومت* به ۸ نوع آنتی بیوتیک متعارف بدست آمد و در ادامه تست MIC  و MBC به منظور کمی کردن داده های معنادار تست قبلی، انجام شد.

تفاوت در میزان اثربخشی بر رشد با توجه به تنوع سویه ها و منشا آنها و همچنین میزان کاهش معنادار در مقاومت جدایه ها به انواع آنتی بیوتیک، در گزارشی مبسوط تهیه گردید. همچنین …

لایه محافظ مورد استفاده در فرادرمانی و…، افراد را صرفا در مورد تشعشعات شعوری منفی و نفوذ موجودات غیرارگانیک محافظت می کند. این لایه محافظ جنبه مادی نداشته و نمی تواند مانع ورود ویروس های ارگانیک مانند ویروس کرونا و شیوع و گسترش آنها شود. زیرا، این ویروس از طریق تنفس و دست آلوده و… به بدن سرایت میکند به طوری که به واسطه بسیار ریز بودن حتی ماسک های معمولی هم شاید نتوانند مانع ورود این ویروس به بدن بشوند. بنابراین، مراعات بهداشت ظاهری از ضروریات اصلی مقابله با اپیدمی ها از جمله این اپیدمی می باشد. از اینرو، رعایت اصول پیشگیرانه به همه افراد اکیدا توصیه میگردد.
از آنجا که ترس، اضطراب و… باعث اختلال شعوری می شود. اجتناب از ترس و وحشت(که باعث افت قابلیت سیستم دفاعی بدن میشود)، یکی از راه های موثر حفظ آمادگی دفاعی بدن می باشد. به طور کلی ترس از بیماری، خود یکی از عوامل بیماری زاست. زیرا، سیستم شعوری بدن را مختل می کند و مدیریت بدن و سلول و… قادر نخواهد بود از بدن در مقابل تهاجمات مختلف به ویژه در مقابل بیماری های همه گیر و مسری بخوبی دفاع کند. برای مثال، در کادر پزشکی، پزشکانی که ترس از بیماری ندارند و بیشتر متوجه بیمار هستند تا امکان بیمار شدن خودشان، نسبت به سایرین سالم تر باقی می مانند و…
تضاد شعوری انسان با میکروارگانیزم نیز یکی از عوامل شدت حمله می باشد که هم فازی شعوری می تواند از شدت این حمله بکاهد. بنابراین، هم فازی شعوری می تواند در کاهش شدت اپیدمی کمک کند. از اینرو، ارتباط خاص هم فازی کیهانی در ذهن جمعی توصیه گردیده که فقط افرادی که دوره دو به بالا را گذرانیده اند، می توانند در آن شرکت کنند(لازم به ذکر است: ارتباط هم فازی کیهانی در ذهن جمعی کل از ارتباط های خاص است که دارای لایه محافظ مخصوص به خود می باشد. ارتباط های ذهن جمعی خاص را پس از گرفتن لایه محافظ آن در هر دوره ای میتواند مورد تجربه قرار بگیرد که در این مورد به واسطه وجود شرایط خاص این اپیدمی . در حالیکه سایر ارتباطاتی که قبلا اعلام شده بودند جزء ارتباطات ذهن جمعی عام بودند که همه آنها دارای یک لایه محافظ عام بودند که در دوره ۵ تفویض شده است. متاسفانه برخی از مربیان بدون توجه به توضیحات اینجانب در مورد این ارتباط که بنا به شرایط بحرانی اپیدمی حاضر پیشنهاد شد، ایجاد تشکیک نمودند که البته هر چند که بکاربردن آن و همه ارتباط های خاص و عام ذهن جمعی اجباری نیست و فقط علاقمندان در آن شرکت میکنند اما به این عده نیز توصیه میگردد که همکاری لازم را به عمل بیاورند).
به منظور همبستگی ، همدلی و طلب خیر در روح جمعی پیشنهاد می شود همه دوستان مجموعه راس ساعت ۲۲ هر شب(سایر کشورها به وقت محلی خود) در ارتباط عام شرکت نموده و همگان را نیز دعوت به شرکت در این ارتباط نمایند(به منظور حفظ وحدت، از برگزاری ساعات های ارتباط متفرقه توسط افراد و گروه های مختلف اجتناب شود).
افرادی که دوره های عرفان کیهانی را نگذرانیده اند از طریق ارتباط عام می توانند در ارتباط آن در همه ساعات شبانه روز قرار بگیرند(هم فازی کیهانی جزء ارتباط های خاص است) و استفاده کنند. لازم است دوستان مجموعه سایر افراد را با این ارتباط همگانی آشنا کنند(توجه داشته باشید که اخیرا افرادی اقدام به مصادره ارتباط عام نموده تا ضمن اعلام و معرفی آن تحت عنوان ارتباط با شبکه شعور کیهانی که دقیقا همان ارتباط عام در عرفان حلقه می باشد، آنرا منتسب به خود نموده و ضمن سعی در مصادره آن به نام خود، ایجاد تحریف و تغییر در آن نموده و آن را به انحراف نیز بکشانند)
از آنجا که تحقیقی آماری در زمینه علت مرگ پزشکان متخصص و ارتباط مرگشان با تخصص آنها در دست مطالعه می باشد. بنابراین، خواهشمند است در صورت داشتن هر گونه اطلاعاتی در این مورد، نتیجه را برای اینجانب ارسال بفرمایند.
فراموش نشود که تنها راه نجات بشر روی آوردن به معرفت و معنویات است، پس در همه امور به خدا توکل داریم و از او استعانت می طلبیم.
    با آرزوی توفیق الهی

     محمد علی طاهری

دوم فوریه ۲۰۲۰ مطابق با هشتم اسفند ۱۳۹۸


منبع خبر : گروه خبري سايت   https://www.mataheri.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر