۱۳۹۹-۰۱-۰۱

پیام نوروز 1399 استاد محمد علی طاهری

به نام بي نام او
قابل توجه همراهان محترم عرفان کيهاني (حلقه)
گروه خبري سايت
پیام نوروز 1399 استاد محمد علی طاهری


پیام نوروز 1399 استاد محمد علی طاهری
یا مقلب القلوب و الابصار 
یا مدبرالیل و النهار 
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
ساقیا آمدن عید مبارک بادت
وان مواعید که کردی مرواد از یادت
در شگفتم که در این مدت ایام فراق
برگرفتی ز حریفان دل و دل می‌دادت
برسان بندگی دختر رز گو به درآی
که دم و همت ما کرد ز بند آزادت
شادی مجلسیان در قدم و مقدم توست
جای غم باد مر آن دل که نخواهد شادت
شکر ایزد که ز تاراج خزان رخنه نیافت
بوستان سمن و سرو و گل و شمشادت
چشم بد دور کز آن تفرقه‌ات بازآورد
طالع نامور و دولت مادرزادت
حافظ از دست مده دولت این کشتی نوح
ور نه طوفان حوادث ببرد بنیادت
✍به نام خدا 
با سلام و احترام 
من محمدعلی طاهری، فرا رسیدن سال ۱۳۹۹خورشیدی را به تمام برگزار کنندگان جشن نوروزی به ویژه مردم کشور عزیزم ایران، تبریک و شادباش عرض میکنم. 
و ضمن ابراز تاسف از ابتلا و درگیری جمعی از مردم دنیا به خصوص مردم عزیز ایران با اپیدمی کرونا، خدمت خانوده ها و بازماندگان قربیان این فاجعه اسف انگیز تسلیت عرض نموده و مراتب همدردی خود را ابراز میکنم. 
از هزاران انسان آزاد اندیش و فرهیخته ای که طی دهه گذشته برای نجات جان اینجانب به هر نحو ممکن از سرتاسر دنیا به ویژه در ایران عزیز که در دفاع از حق و حقیقت و آزادی اندیشه با همه وجود تلاش نمودند و در این راستا حتی جمعی از آنها بیگناه راهی زندانها شدند و برخی نیز هنوز در زندان هستند، صمیمانه تشکر میکنم و برایشان دعای خیر دارم. 
همچنین ضمن اعلام همبسیتگی با همه زندانیان سیاسی، امنیتی و عقیدتی از همه نهادهای بین المللی و همه انسانهای آزاده دنیا برای نجات این عزیزان درخواست کمک و یاری و توجه ویژه دارم. 
در ضمن از همه نهادهای بین المللی نیز در خلال این سالها در مقابل احکام غیرقانونی که بر علیه من صادر شده بود قاطعانه دفاع نمودند و در مردود بودن این احکام بیانیه های متعدد صادر کردند، سپاسگزاری و قدردانی می نمایم. 
همچنین از سازمان ملل متحد، کمیساریای عالی حقوق بشر، عفو بین الملل، کمیسیون آزادی بین المللی ادیان، پارلمان اتحادیه اروپا، اداره مهاجرت و دولت مردان کانادا و غیره که در مسیر ترک اجباری من از ایران همکاری های لازم رو به عمل آوردند، صمیمانه سپاسگزاری می کنم.
لازم به توضیح است همانطور که مستحضر هستید بنده سال گذشته در زندان  سلب تابعیت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام نمودم و پس از ترک اجباری کشور عزیزم ایران، مطابق مطالب پیش گفته در حال حاضر مقیم کانادا هستم.
امیدوارم سال نو، سال روی آوردن به معنویت و رسیدن به تقدس عالم هستی و هم سویی و وحدت با اون باشد، هرچند که ابعاد مصیبت وارده به واسطه از دست رفتن جان تعداد زیادی از انسانها در کشورهای مختلف دنیا و همچنین در کشور عزیزمان ایران گسترده و تالم برانگیز است، اما فرصتی برای آشتی یا هستی و دوری از غرور و خودپرستی، ظلم و ستم و غیره را پیش روی انسان قرار داده است تا بدانیم که این موجود در عین برخورداری از عظمت وجودی بسیار ضعیف و ناتوان است. 
بنابراین لازم است انسان با دست کشیدن از بلند پروازی های قدرت طلبانه  به دنبال فهم و درک جایگاه خود در جهان هستی باشد تا به این وسیله بتواند رسالت اصلی اش را از بودن بر روی این کره خاکی پیدا کند و به فلسفه خلقت خود واقف شود.رسیدن به چنین درکی باعث اجتناب او از قدرت طلبی، انحصار طلبی و اعمال ظلم و ستم می شود. 
در پایان امید است که امسال، سال رسیدن به اهداف متعالی کمال و نیک بختی برای همه انسانها و ملت شریف ایران باشد. 
با آرزوی توفیق الهی 
همه رو به خدای متعال می سپارم
منبع :    www.mataheri.com
@mataherinews2
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني 
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.telegram.me/erfanekeihani
@erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر