۱۳۹۸-۱۲-۱۳

اطلاعیه بهمن ۹, ۱۳۹۸

به نام بي نام او
قابل توجه همراهان محترم عرفان کيهاني (حلقه)
گروه خبري سايت
اطلاعیه بهمن ۹, ۱۳۹۸
به نام خدا

با سلام و نثار دعای خیر

با احترام، موارد زیر با توجه به مطالعه مطالب ارسالی، علیرغم توضیحات قبلی، بازهم یادآوری می شود:

مجددا با تشکر و قدردانی بسیار زیاد از ارسال پیام های محبت آمیز شما دوستان عزیز و بازهم ابراز عذر خواهی از اینکه هنوز موفق به پاسخگویی به تعداد زیادی از ایمیل های دریافتی این عزیزان نشده ام. در ضمن خواهشمندم که «عنوان» ایمیل حتما نوشته شود(بخصوص در مورد شکایات و تخلفات که در اولویت بررسی می باشند) تا موارد فوری سریعتر مورد رسیدگی قرار بگیرند.
در مورد حواشی عرفان حلقه بازهم تکرار میشود:
عرفان حلقه، فاقد هرگونه مراسم و مناسک و حرکات خاص و نمادین، تشریفات و اداهای نمایشی، وضعیت خاص، انجام کارهایی مانند تشکیل حلقه و گرفتن دست یکدیگر، ادای هرگونه عبارات و جملات با هر متن و بهانه ای، انجام هرگونه عملی که افراد معرفت پژوه را بجای توجه به خالق یکتا و رحمانیت و شعورالهی و…، معطوف به مربی نماید(این عمل از مصادیق بارز شرک است) و… می باشد. بنابراین خواهش دارم که از شرکت در هر جمعی که با نام «عرفان حلقه» برگزار میشود و به هر بهانه ای آلوده به چنین مواردی است، اجتناب شود تا تعداد اندکی که دانسته و یا ندانسته از مسیر توحید فاصله گرفته اند، متوجه حال و روز خود شده به امانتداری رو آورده و یا از این جمع جدا شوند و به دنبال طرح منیت های خود بروند.
عرفان حلقه که معرف شعور الهی است، طبق تعاریف و اصول مدون و کتب منتشره، نیاز به هیچ مکملی ندارد(متاسفانه طبق اطلاعات دریافتی برخی افراد با اضافه کردن مواردی به آن ایجاد انحرافات و سردرگمی نموده و یا به طب های مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی و تشعشع دفاعی مواردی را مانند موسیقی درمانی، سنگ درمانی، هومیوپاتی، طب سوزنی و… اضافه نموده و با ادعای تکمیل نمودن آنها، از افراد وجوه قابل توجهی دریافت می کنند. در حالیکه انجام این طب های مکمل رایگان بوده و به غیر از کادر های درمانی مانند پزشکان، روانپزشکان، روانشناسان و… از این بابت کسی نباید وجهی دریافت کند و ارائه این خدمت بمنزله ارتقای خود شخص معرفت پژوه است و نه محلی برای کسب درآمد).
از دوستان عزیز معرفت پژوه در خواست میشود از به کار بردن کلمه «استاد» برای مربیان عرفان حلقه اکیدا خودداری کنند، تا همه به این حقیقت واقف باشند که جز تعلیمی رب گونه و خدایی که هدف آن جز معرفی توحید و رحمانیت و شعور الهی و… چیز دیگری هدف نیست و این آموزه در همه لحظات آویزه گوش ما باشد. از مربیان عزیز نیز تقاضا دارم این موضوع را به بطور جدی به شاگردان معرفت پژوه یادآوری نمایند. فراموش نشود که همه مربیان در عین حال خودشان شاگرد معرفت پژوه هستند و هنوز باید درس بیاموزند و در دنیای حقیقت هرگز کسی به پایان راه نمیرسد و خاتمه نمی یابد. بنابراین اجازه ندهند که تحت اغوای شیطانی قرار بگیرند و احساس استادی نموده و دچار غرور و منیت شده و مشمول(انا خیر منه) گردند که سقوط به دامن شبکه منفی به همین سادگی است و لازم نیست که اتفاقات عجیب و غریبی رخ دهد تا ما خود را در سراشیب سقوط و گمراهی ببینیم و با پوزخند ابلیس مواجه شویم، زیرا او هرکسی را به وسیله آن داشته مورد علاقه آن فرد ساقط میکند، گروهی را با دین(مذهب و عرفان)، گروهی را با دنیاپرستی و… خدا را شاکرم که اکثریت مربیان مجموعه از طرح این موضوع در اطلاعیه های قبلی استقبال نموده و به این نکته واقف بوده اند که رشد معنوی آنها در اجتناب از این القاب کاذب است.
ادعای مثبت بودن محور وجودی و انتظار قبول حرفها و صحبت ها و ادعاها به این بهانه از طرف دیگران کاملا باطل و مردود است. در نظر داشته باشید مباحث این موضوع و جزییات آن هنوز باز نشده است. گذشته از اینها حتی در صورت مثبت شدن محور وجودی هرگونه ادعایی در این مورد و هرگونه انتظاری از دیگران به این بهانه، دلیلی بر سلطه منیت است که مثبت بودن محور وجودی را زیر سوال می برد.
«من معنوی» را نمیتوان به ماموریت فرستاد(صرف نظر از نوع ماموریت). بنابراین چنین ادعایی کاملا غلط و ناشیانه است و با تعاریف همخوانی ندارد.
انجام تشعشع دفاعی در دورهمی ها بواسطه اینکه ممکن است جنبه معرکه گیری بخود بگیرد، به صلاح نیست و اگر کسی به این امکان نیاز داشته باشد، بهتر است با رعایت کلیه اصول وموازین(از جمله رعایت شئونات شرعی) در محل های مناسب این اقدام انجام شود بویژه زیر نظر روانپزشکان، روانشناسان و…
ادعای شناخت افراد از روی تشعشعات آنها به طور کلی مردود و ممنوع است و خودنمایی محض تلقی میشود
ادعای تشخیص آلوده بودن افراد به تشعشعات منفی و موجودات غیرارگانیک، آسیب دیدن و یا نداشتن لایه محافظ و… بطور قطع و یقین مردود و باطل بوده و صرفا خود نمایی محسوب میشود.
هنوز عده ای در فضای مجازی اقدام به تشکیک در مورد اصالت کتابهای تالیفی اینجانب و صحت اطلاعیه ها و… می نمایند که لیست کتابها بر اساس آنچه که در سایت اطلاع رسانی شده، کاملا اصالت داشته و صحیح است و بجز «مجموعه کتابهای شبکه شعور کیهانی» و «کتاب های خاطرات من» و بقیه نیز در دست انتشار می باشند. بدیهی است که به زودی با آشکار شدن حقایق، اقدامات سوء این عده نیز برملا خواهند شد.
با توجه به اینکه عده ای در خارج از کشور با استفاده از تردمارکهای عرفان حلقه و لوگوی آن اقدام به ثبت موسسات مختلف نموده و کلاس ها عرفان حلقه را برگزار میکنند و همانطوریکه در اطلاعیه های قبلی توضیح داده شد که اینجانب در جریان فعالیتهای هیچیک از این موسسات نبوده ام هم اکنون نیز هیچگونه وکالتنامه ای از طرف بنده در نزد کسی نیست، بمنظور حمایت و پشتیبانی از فعالیتهای درست و مرتبط با عرفان حلقه تحت شرایط و ضوابط مشخص، اساسنامه واحد، برگزاری کلاسها با درسنامه واحد و لوگوی مشترک و… از کلیه موسساتی که مایل به چنین رویکردی می باشند، خواهشمند است اعلام آمادگی نموده تا نسبت به فراهم نمودن مقدمات این طرح، اقدامات لازم صورت گیرد. در ضمن موسسات زیر بطور کامل متعلق به اینجانب می باشند:
Interuniversal Mysticism Inc.
تاریخ ثبت: ۲۰۱۰-۱۳۸۹ کانادا

International Institute of Psymentology Inc.
تاریخ ثبت: ۲۰۱۷- ۱۳۹۶ کانادا

Cosmointel Inc.
تاریخ ثبت: ۲۰۱۹- ۱۳۸۹ کانادا. لازم به ذکر است کلیه تحقیقات علمی عرفان حلقه از طریق این موسسه انجام می شود.

با زیر مجموعه:Interuniversal Press

Erfan kayhani (Halghe) LLc,
تاریخ ثبت: ۲۰۱۹- ۱۳۸۹ آمریکا

با زیر مجموعه: تلویزیون حلقه

 با آرزوی توفیق الهی

   محمد علی طاهری

۱/۲۴/۲۰۲۰- ۴/۱۱/۹۸



منبع خبر : گروه خبري سايت   https://www.mataheri.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر