۱۳۹۴-۱۲-۱۴

وضعیت خطرناک محمدعلی طاهری روحانی به وعده های خود عمل کند

گروه خبري سايت
وضعیت خطرناک محمدعلی طاهری روحانی به وعده های خود عمل کند
در روزنامه گاردین منتشر شد
وضعیت خطرناک محمدعلی طاهری / روحانی به وعده های خود عمل کند
روزنامه انگلیسی زبان ‫#‏گاردین‬ با انتشار مقاله ای در تحلیل نتایج انتخابات در ایران، به انتقاد از شرایط حقوق بشری در ایران پرداخت.
در این مقاله با اشاره به پیروزی جناح اعتدال گرا و طرفداران دولت حسن روحانی تصریح شد که اکنون شرایط برای رئیس جمهور ایران مساعد است تا هم فاز با تلاش هایش برای توافق هسته ای، توجه خود را به مسائلی چون شمار بالای اعدام ها و بازداشت های غیر قانونی و خودسرانه در ایران معطوف کند.
این روزنامه در ادامه با اشاره به آمار هشدار دهنده ی اعدام ها در ایران به انتقاد از صدور حکم های غیرمعقول برای جرایم عقیدتی پرداخته و می نویسد: « نه هر انسان محکوم به اعدامی در ایران دلال مواد مخدر است. ‫#‏محمدعلی_طاهری‬ که از اردیبهشت سال 90 در سلول انفرادی حبس شده، به اتهام «افساد فی الارض» با حکم اعدام مواجه بوده است. این حکم به دلیل بنیان گذاری یک شیوه معنوی به نام ‫#‏عرفان_حلقه‬ و انتشار عقایدی که از نظر حکومت غیر اسلامی بوده، صادر شده است. »
گفتنی است با تداوم رفتارهای غیرقانونی با بنیان گذار طب های مکمل ‫#‏فرادرمانی‬ و ‫#‏سایمنتولوژی‬، توجه رسانه های جمعی در سراسر دنیا به وضعیت محمدعلی طاهری و نقض حقوق قانونی و انسانی او رو به افزایش است.

روزنامه گاردین

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر