۱۳۹۵-۰۱-۰۵

رسوایی اخلاقی و حرفه ای مدیر موسسه نجات از حلقه

گروه خبري سايت
رسوایی اخلاقی و حرفه ای مدیر موسسه نجات از حلقه؛
وقتی انهاری، یاران خودش را شکاک و غیر قابل اعتماد خطاب می‌کند
قسمت اول- چند روزی است فایل صوتی ای از مکالمات شخصی ‫#‏محمدرضا_انهاری‬ مدیر موسسه نجات از حلقه، از سردمداران پرونده سازی علیه ‫#‏محمدعلی_طاهری‬ در شبکه های مجازی دست به دست می‌شود؛ این فایل ها که به نظر می رسد توسط یکی از اعضای خانواده وی منتشر شده است وجهه این روحانی جوان را سخت دچار چالش کرده است.
رییس موسسه نجات از حلقه رمال شخصی دارد
در این فایل ها جزییات غیر اخلاقی زندگی او افشا شده (که انعکاس آن با اخلاق و اصول عرفان حلقه سازگار نبوده، بنابراین از کاویدن آن بخش معذوریم)، اما این فایل های صوتی که حاوی مکالمات وی با شخصی است، از رویه ای در زندگی او خبر می‌دهد که اتفاقا در تمام این سال‌ها او در تلاش برای نسبت دادن آن رویه ها به محمد‌علی طاهری و شاگردان وی بوده است، از سست بودن بنیان خانواده گرفته تا استفاده از دعا و طلسم، این فایل صوتی فاش می‌‌کند که او از دعانویس و رمال برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند.
وقتی سناریو نویس انگ های ضد اخلاقی به عرفان حلقه، خودش درگیر حاشیه است
در این فایل ها همچنین فاش می شود محمدرضا انهاری که ‫#‏عرفان_حلقه‬ را از عوامل سست کردن بنیان خانواده ها و بالا رفتن آمار طلاق در جامعه معرفی می کند، از قضا خود گرفتار همین سستی بنیان خانواده و مسائل غیراخلاقی عدیده است. شاید باید از او پرسید خود وی که از پیروان عرفان حلقه نیست چرا با معزل دامن گیر طلاق و مسائل غیراخلاقی در خانواده دست و پنجه نرم می‌کند؟
گفتنی است وی که در نقد های یک سویه و سیاه نمایی ید طولایی دارد، هیچگاه پاسخ محمدعلی طاهری در خصوص این اتهامات را در رسانه های منتسب به خود منتشر نکرده است.
انهاری، یاران خودش را شکاک و غیر قابل اعتماد خطاب می‌کند
جالب آنکه محمدرضا انهاری که سال‌هاست در پی منحرف جلوه دادن محمد علی طاهری و شاگردان اوست، هم قسم‌های خود برای نابودی محمد‌علی طاهری و عرفان حلقه را نیز زیر سوال می‌برد؛ تخریب شخصیت علی اکبر ‫#‏رائفی_پور‬ توسط انهاری در این فایل صوتی از دیگر ابعاد تعجب برانگیز این گفت و گوی لو رفته بود؛ وی رائفی‌پور را شکاک و بدبین و به طور کلی غیر قابل اعتماد معرفی ‌می‌کند.
علی اکبر رائفی‌پور از هم کیشان انهاری در پروژه ترور شخصیتی محمدعلی طاهری و عرفان حلقه است که نام او در سخنان انهاری برده می‌شود.
شایان ذکر است در پی انتشار این فایل صوتی، هم‌کاران او، دیگر کمک بازجوهای عضو انجمن نجات از حلقه در حال تبری جستن از رییس موسسه نجات از حلقه هستند و او را نالایق ‌خوانده اند.
انجمن نجات از حلقه با مدیریت فاطمه(صغری) میرزاییان کار خود را آغاز کرد و محمدرضا انهاری مدیر بعدی آن بود؛ این موسسه با ماموریت تولید محتوای کذب علیه عرفان حلقه و محمد‌علی طاهری شکل گرفته است و سعی در منحرف جلوه دادن آرا و افکار محمد علی طاهری دارد.
انجمن نجات از حلقه به صورت نظام‌مند از بازوهای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی برای ترور شخصیتی محمد علی طاهری در اذهان عمومی و سیاه نمایی در پرونده وی محسوب ‌می‌شود.

براي ديدن فيلم لطفا کليک کنيد



منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني 
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر