۱۳۹۵-۰۱-۰۵

رسوایی اخلاقی و حرفه ای مدیر موسسه نجات از حلقه( قسمت سوم)

گروه خبري سايت
رسوایی اخلاقی و حرفه ای مدیر موسسه نجات از حلقه( قسمت سوم)
کسی که محمدعلی طاهری را جن‌گیر می‌نامند خودش مشتری بازار رمالی است
یکی از مهم‌ترین تهمت‌هایی که طی سالیان به ‫#‏محمدعلی_طاهری‬ و شیوه معنوی که او بنیان گذارده نسبت داده شده، این بوده که او رمال و جن‌گیر است؛ نظریه موجودات غیرارگانیک و کلاس‌های ‫#‏تششع_دفاعی‬ عرفان حلقه که بیشترین درمان بیماری‌های ذهنی را به همراه داشته و گامی در راستای مقابله با خرافات محسوب ‌می‌شود، درحالی منجر به این تهمت برای او شد که خود تهمت‌زنندگان، اموراتشان با موکل و طلسم می‌گذرد.
انجمن نجات از حلقه، موسسه بهداشت معنوی و اداره فرق و ادیان، توسط قشری هدایت می‌شود که خودشان در بهره‌گیری از این رویه ید طولایی دارند و حتی به مردم برای استفاده از طلسم و موکل مشاوره می‌دهند.
برای نمونه، یکی از ابعاد زندگی محمد‌رضا انهاری، مدیر موسسه نجات از حلقه، که در فایل های صوتی مکالماتش فاش شده است، اشراف او به نحوه استفاده از موکل و طلسم است تا جایی که دیگران را برای اینکه چطور و در چه مواردی می توانند از آن استفاده کنند راهنمایی می‌کند.
این در حالی است که شایع‌ترین تهمتی که او در مصاحبه‌هایش به بنیان گذار طب های مکمل ‫#‏فرادرمانی‬ و ‫#‏سایمنتولوژی‬ نسبت داده است، رمال خواندن محمدعلی طاهری است؛ موسسه نجات از حلقه که با هدف تخریب عرفان حلقه شکل گرفت یکی از سلسه برنامه‌هایش را در رادیو گفت و گو و برنامه‌ا‌ی تلویزیونی با عنوان «شعبده»، صرفا به تلاش برای جن‌گیر و رمال خواندن محمدعلی طاهری اختصاص داد و تا امروز بدون هیچ مدرک مستدلی صرفا با تعبیرهای غیرعقلانی و مغلطه، تلاش شده است وجهه آموزه های عرفان حلقه با تهمت استفاده از موکل و منحرف کردن افراد از این طریق تخریب گردد.
جدا از بی ربط بودن این دست تهمت‌ها به شخص محمدعلی طاهری و عرفان حلقه، این نوع حمله قاعدتا باید نشانگر این باشد که گوینده خودش را از استفاده از این روش ها مبری می‌داند و آنرا امری مذموم قلمداد می‌کند. اما حالا فاش شده است که خود انهاری مشتری پر و پا قرص رمالی و طلسم نویسی است.
انهاری حتی اشراف دارد که برای چه کاری احتیاج به چه نوع موکلی است و به شخصی که از وی برای کاری خاص درخواست معرفی به رمال را دارد اینطور مشاوره می‌دهد که: « پیدا کردن همچین وسیله ای کار هر کسی نیست دوستای منم همچین قدرتی ندارند بايد کسی باشه که این کاره باشد.» و در ادامه پاسخ اش به او وعده می دهد:« اگر به پستم خورد خبرت میدم.»
او در پیگیری این موضوع برای کسی اینطور پیغام می‌گذارد:«داداش سلام خسته نباشی یه بنده خدایی یه شیء عتیقه ای رو ، گردنبندی رو که سنگه گم کرده. کسی هست مثلا که موکل داشته باشه بتونه براش پیدا کنه و بیاره؟»
فایلی که اتفاقی توسط اعضای خانواده خود انهاری منتشر شده است، حقیقتی که دور از ذهن هم نبوده را طوری فاش کرده است که باید از گردانندگان انجمن نجات از حلقه، موسسه بهداشت معنوی و اداره فرق و ادیان پرسید، اگر محمد علی طاهری رمال و جن‌گیر است، پس چرا خودتان که دنبال پیدا کردن موکل هستید، مشتری اش نشدید؟

براي ديدن فيلم لطفا کليک کنيد



https://www.youtube.com/watch?v=rSG_tjNOQTw
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر