۱۳۹۵-۰۱-۰۵

رسوایی اخلاقی و حرفه ای مدیر موسسه نجات از حلقه ( قسمت دوم)

گروه خبري سايت
رسوایی اخلاقی و حرفه ای مدیر موسسه نجات از حلقه ( قسمت دوم)



تهمت هایی که به محمد علی طاهری زده شد، واقعیت زندگی خود سناریو نویسان است
فایل های صوتی که در روزهای اخیر از مکالمات شخصی ‫#‏محمدرضاانهاری‬ مدیر انجمن نجات ازحلقه در فضای مجازی منتشر شده است، تنها یک مصداق کوچک از حقیقتی بزرگ است. این افشای اتفاقی گواه می‌دهد کسانی که با محمد علی طاهری دشمنی می‌کنند تا چه اندازه فاسدند و به هیچ کدام از ارزش‌های انسانی و پیش پا افتاده ترین اصول اخلاقی پایبند نیستند و چون خود به این ارزش‌ها پایبند نیستند، به راحتی برای دیگران پرونده سازی می‌کنند و اتهام می‌زنند.
موسساتی که چون نجات از حلقه، بهداشت معنوی و موسسه فرق و ادیان که هم راستای هم در تخریب عرفان حلقه گام‌ بر می‌دارند، ابتکاراتشان در لجن پراکنی را از زندگی واقعی گردانندگان خود الهام می‌گیرند.
رسانه نجات از حلقه توسط مریم گلباز و فاطمه(صغری) میرزائیان تحت عنوان "کارشناس و آسیب‌دیده! " که البته در حقیقت از ماموران اداره فرق و ادیان هستند، برای پاپوش درست کردن برای محمدعلی طاهری و شاگردانش راه اندازی شد و بعد از آن عده ای مانند جواد محرابی، مظاهری سیف و حمزه شریفی‌دوست وارد این جریان شدند و با برگزاری کنفرانس در تهران و شهرهای مختلف و اجرای برنامه های رادیویی مانند «شطرنج با شیطان» به برچسب زنی و پروپاگاندا علیه بنیان گذار طب های مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی و دوست داران شیوه معنوی او پرداختند.
برخی از این افراد به تدریج از این موسسه کنار گذاشته شدند و روحانی‌های جوانی چون انهاری وارد میدان شدند و حتی به ریاست این موسسه گمارده شدند و با همان راه و روش به برچسب‌زنی و دروغ پردازی علیه محمدعلی طاهری و شاگردانش پرداختند.
محمدرضا انهاری از جمله کسانی است که بارها نیز با روزنامه ‫#‏کیهان‬ مصاحبه انجام داده و به سیاه نمایی در مورد ‫#‏عرفان_حلقه‬ پرداخته است؛ ولی حال که فساد اخلاقی و آشفتگی های خانوادگی او در سطح گسترده منتشر شده، نشان می‌دهد چگونه این آقا هیچ گونه پایبندی حتی به پیش پا افتاده‌ترین ارزش‌ها و اصول اخلاقی و انسانی ندارد و حتی حاضر است ارزش‌های خانوادگی خود را به دنبال برآورده کردن امیال نفسانی لگدمال ‌کند.
این لکه ننگ عظیمی برای سازمان و نهادی است که این اشخاص برایش کار می‌کنند، به همین دلیل مشاهده می شود که ‫#‏گلباز‬ و ‫#‏میرزائیان‬ که به عنوان آسیب دیده و شاکی خصوصی از محمدعلی طاهری شکایت هم کرده اند، به سبب این آبروریزی بزرگی که برای تشکیلاتشان پیش آمده می‌گویند که از ابتدا مخالف بودند که انهاری وارد این موسسه شود و ریاست آن را بر عهده گیرد و او از ابتدا هم آدم نالایقی بود .
حال این سوال مطرح می‌شود که چه دست‌های نفوذی از پشت پرده در کار بوده که این چنین شخصی را با این نقطه ضعف‌های نفسانی و فساد اخلاقی در چنین منسبی می‌گمارد تا بتواند از حاشیه امن امنیتی خودش برای هر کاری که می‌خواهد استفاده کند و به هیچ کس هم پاسخگو نباشد.
انسان‌های آزاد و متفکر باید به زندان بیافتند و بهترین سال‌های عمر خود را در بند باشند و از حضور در کنار خانواده خود حتی در ایام عید محروم باشند و چنین اشخاص فاسد و خطرناک برای جامعه آزاد باشند و با روزنامه هایی چون کیهان دائما مصاحبه کنند و رسانه ها در اختیارشان باشد تا به نام دین با استفاده از حاشیه امنی که دارند هر کاری که میخواهند انجام دهند.
این جا مسئله یک فرد نیست مسئله یک جریان است که افراد خطرناک و فاسد را دستچین می‌کند و بر سر این پست‌ها می گمارد. جریانی که که در همین انتخابات گذشته نشان داد مردم در پی "نه" گفتن به آن هستند.
انهاری مشتی از خروار و سر کوه یخی از فساد حاکم بر سیستمی است که حال وضعیت اسفبار و فاسدش بر همگان معلوم شده و تشت رسواییش از پشت بام معرفت مردم ایران به زیر افتاده است.
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر