۱۳۹۴-۱۲-۱۴

بيست و هشتمین تجمع خانواده و شاگردان استاد محمد علی طاهری تورنتو

گروه خبري سايت
بيست و هشتمین تجمع خانواده و شاگردان استاد محمد علی طاهری تورنتو

بِسْم الله الرحمن الرحيم

دل می‌رود ز دستم صاحب دلان خدا را
دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا
کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز
باشد که بازبینم دیدار آشنا را
ده روزه مهر گردون افسانه است و افسون
نیکی به جای یاران فرصت شمار یارا

با عرض سلام
احتراما باطلاع كليه دوستان وبزرگوارانى كه به طرق مختلف ، در خصوص آخرین وضعیت استاد طاهری از ما سوالاتی نمودند به عرض میرسانیم که با کمال تاسف انگار اراده ای مانع از شادی ما و مردم است. اما ، ما نیزمشتاقانه منتظر گشایش در وضعیت پرونده ایشان هستیم تا هم قلب خانواده وهم دوستداران ایشان شاد شود و همانطور که مردم شریف مان در این روزهای پایانی سال به استقبال فصلی نو میروند امید داریم خبرهای مسرت بخش وبهارانه ای را از سوی ما بشنوند . باشد كه میهن عزیزمان به اندازه یک پرونده هم كه شده ، از انتقادات دور شود.
حرفمان از اراده ای است که مردم عزیز ایران بارها به آن نه گفته اند. پاسخ این سوال که چرا مردم به بعضی ها نه می گویند در همین رفتارها نهفته است و با ادامه این رفتارها واکنش های بیشتری به وجود خواهد آمد. مسئولان در برابر انتقادات نهادهای حقوق
بشری می گویند:" در ایران زندانی عقیدتی نداریم.!" آیا سندی محکم تر از رای دادگاه علیه آقای طاهری وجود دارد که تمام اتهامات او را عقاید و نظراتش تشکیل می دهد آنهم عقاید و نظراتی که بعضا جعلی است و بدون هیچ سندی به او نسبت داده شده است؟.
در حالی که پیامبر اکرم درباره مجرمان می فرمایند : دنبال بهانه ای باشید برای عفو و تخفیف مجازات آنها اما کسانی دنبال بهانه هستند که به اسم قانون و گاه با بی قانونی، فرد بیگناهی رادر زندان نگه دارند.
طبق قانون استاد طاهری درتاریخ 18 بهمن 1394 پس از 5 سال حبس ناعادلانه میبایست از زندان آزاد می شدند اما این امر محقق نگشت. ایشان در اعتراض به این قانون شکنی ها ، مکررا دست به اعتصاب غذا زدند و خانواده اش مصرانه تقاضا کردند برای
سلامتی خود اعتصابش را بشکند. از آنجایی که در هفته گذشته وکلای گرامی ايشان ،اقایان سعید خلیلی و علیزاده طباطبایی و همچنين خانواده شان در دیدارهای جداگانه با وی ملاقات داشتند مطلع شدیم بحمدالله حالشان خوب است اما همچنان به ادامه حبس غیر قانونی خود معترض میباشند. در جواب به اعتراض وكلا به آزاد نشدن استاد طاهرى ، مخالفان آزادی ایشان در دادگاه انقلاب پاسخ داده اند که آقاى طاهرى بدلیل وجود پرونده های مفتوحه، آزاد نشده اند.
اما سوْال اين است كه طبق کدام قانون و طبق کدام سند حقوقی ، شرعی و حقوق بشری می توان به صرف طرح اتهام و وجود پرونده مفتوح، کسی را در زندان نگه داشت؟ با این منطق همه انسان ها و شهروندان به صرف طرح یک اتهام باید زندانی شوند. خصوصا که استاد طاهری پنج سال در اسارت اینان بوده و فرصت کافی برای تحقیقات وجود داشته است ، آیا اینهمه نقض صریح حقوق شهروندان و قوانین کشور را مسئولان قضایی نمی بینند؟ با توجه به فقدان هرگونه دلیل قانونی مبنی بر ادامه حبس اقای طاهری و قرار بازداشت ايشان که پنج سال در حبس بوده اند نیز برخلاف تمام مسلمات شرعی و قانونی و برخلاف اسناد و تعهدات بین المللی وحقوق بشری ایران است و امیدواریم كه قوه قضاییه و خصوصا ریاست محترم قوه اجازه ندهند بیش از این اعتبارعدالت در ایران ، بازیچه افرادی خاص با پوشش و توجیهات قانونی قرار گیرد.
پرونده اقای طاهری و خصوصا پایان محکومیت ايشان در 18 بهمن ماه گذشته آزمونی بود برای استقلال قوه قضاییه در برابر اراده های امنیتی و علیرغم رای متین دیوان عالی کشور مبنی بر نقض حکم صادره علیه آقای طاهری و با وجود صدها قاضی شریف در دستگاه قضایی ، متاسفانه گروه خاصی در این قوه اجازه ندادند قوه قضاییه از این آزمون سربلند بیرون آید.
ما از همه مسئولان و مردم و از نهادهای حقوق بشری می خواهیم نسبت به این اجحاف در حق یک شهروند ایرانی که بدون شک درباره کسان دیگری هم رخ داده و می دهد بی تفاوت نباشند و اقدامات مقتضی و قانونی را برای رهایی آنان اتخاذ نمایند.
مسئولان محترم قضایی چرا صدای دردمندان و ستمدیدگان و تظلم خواهی ها آنان را نمی شنوید؟ چرا گوش های خود را بسته اید؟ آیا نمی دانید که روز قیامت این گوش های بسته برای شما عذری به حساب نمی آید؟ آیا وقتی مردم از این بی اعتنایی ها جان به لب شدند دیگر عذری را می پذیرند؟
نامه دردمندان و ملتمسانه مادر آقاى طاهری به مقام رهبری، تظلم های پی در پی خانواده به مسئولان، همه و همه بی جواب مانده است اما همه اینها در محضرپرودگار جواب می خواهد! ما به عنوان خانواده استاد طاهری بار دیگرخیرخواهانه از مسئولان قضایی تقاضا می کنیم در این روزهایی که همه خانواده ها منتظر در آغوش کشیدن شادی و بهار هستند شما هم همت کنید و دل خانواده استاد طاهری و بسیاری از کسانی که نگران ايشان هستند را شاد کنید و بیش از این کین پروری نکنید.
با تشکر خانواده استاد محمد علی طاهری








براي ديدن فيلم لطفا کليک کنيد


فيلم و عکس هایی از بيست و هشتمین تجمع خانواده و شاگردان استاد محمد علی طاهری تورنتو 
https://www.youtube.com/watch?v=Ch2Ic813xlk&feature=youtu.be
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر