۱۳۹۴-۱۲-۲۵

نامه سرگشاده شاگردان محمد علي طاهري به وزير ارشاد و وزير بهداشت

گروه خبري سايت
نامه سرگشاده شاگردان محمد علي طاهري به وزير ارشاد و وزير بهداشت



در روز شنبه 22 اسفند 94 ، تعدادی از شاگردان محمدعلی طاهری با مراجعه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت بهداشت، اقدام به ارائه مجله #حصر_اندیشه به این نهادهای دولتی و معرفی اندیشه محمدعلی طاهری و شفاف سازی هایی در این زمینه نمودند.
این دوست داران محمدعلی طاهری با ارائه نامه ای سرگشاده که متن آن در اختیار کانال نشریه حصر اندیشه قرار گرفته است، خواستار ایجاد فضای مناظره و گفتگو شدند.
شاگردان بنیانگذار طب های مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی، با توجه به اینکه معلمشان 5 سال است در زندان به سر می برد و هیچ گونه حق دفاعی در فضای سالم به او داده نشده ، از مقامات دولتی درخواست کردند تا امکان برقراری امکان معرفی و دفاع از این اندیشه معنوی، که موجب نجات جان و ارتقاء سلامتی جسمی، روانی و ذهنی میلیون ها انسان بوده، فراهم آید.
متن این نامه به شرح زیر است:
به نام خدا
به جناب دکتر حسن هاشمی
از جمعی از شاگردان محمد علی طاهری
سلام علیکم
جناب آقای دکتر حسن هاشمی، بیشتر دلمان بر این بود که شما را ملاقات کنیم اما مراتب اداری و وقت ضیق شما این توفیق را بر ما مقدر نفرمود.
چندیست آقای دکتر محمد علی طاهری که با استفاده از دو طب مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی ما را به سلامت ذهن و روان و جسم با استفاده از آموزه های مبین اسلام توفیق داده است، به صورت ناعادلانه در حصر به سر می برد .
نمیدانیم واژه بی عدالتی یا نا آگاهی برخی از مسوولان را دلیل حصر اندیشه و جان ایشان به کار ببریم یا نه، اما به هر جهت ما جوانان این مرز و بوم بر این باور هستیم که مطالب ایشان توفیقات بسیاری در جهت ارتقاء سلامتی جامعه داشته است و با رهروی در مکتب سید الشهدا در خدمت شما حاضر شده ایم تا این صدای مظلومیت را به گوش شما برسانیم تا مکتب و نظام فکری ائمه معصومین همواره زنده بماند و اندیشه ای اعدام نگردد.
نامه فوق الذکر هر چند از دل ما بر میخواست اما قطعا گویای تمام حرف های ما نبوده است. از این رو مجله ای به ضمیمه خدمتتان ارائه می کنیم تا با بررسی آن، در جاری بودن مسیر اندیشه از شما استعانت طلبیم.
جمعی از شاگردان دکتر محمد علی طاهری
نشریه حصر اندیشه
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر