۱۳۹۳-۰۸-۲۸

اطلاعیه دپارتمان حقوقی موسسه عرفان کیهانی (حلقه)

اطلاعیه دپارتمان حقوقی موسسه عرفان کیهانی (حلقه) – ۲۶ آبانماه ۱۳۹۳

به نام بی نام او


استاد محمد علی طاهری اعتصای خود را شکستنداستاد محمد علی طاهری روز ۲۶ آبان ماه به طور موقت به اعتصاب غذای خود پایان داد.
به گزارش خبرنگار حلقه؛ استاد محمد علی طاهری روز ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۳، پس از تحمل ۲۳ روز اعتصاب غذا، در صحت و سلامت کامل جسمی، اعتصاب غذای خود را شکستند. استاد محمد علی طاهری بنا به وعده مسئولین قضایی و اجرای احکام پرونده مبنی بر انتقال ایشان به بند عمومی تا دو هفته آینده و ابلاغ قانونی حکم اولیه دادگاه به ایشان مبنی بر آزادی در تاریخ ۱۸ بهمن ماه ۹۴ (سال آینده) به طور موقت به اعتصاب خود پایان دادند.
ضمنا بدینوسیله به اطلاع عموم همراهان عرفان کیهانی ( حلقه) و جامعه آزاد اندیشان میرساند خبرهایی که مبنی بر به کما رفتن استاد محمد علی طاهری توسط اشخاص و سایتهای نا آگاه و بعضا مغرض منتشر شده بود صحت نداشته وایشان در سلامتی به سر می برند. دپارتمان حقوقی موسسه عرفان کیهانی ضمن محفوظ داشتن کلیه حقوق مادی و معنوی استاد محمد علی طاهری و موسسه عرفان کیهانی (حلقه) از مسببین انتشار کذب منتسب به استلد محمدعلی طاهری و موسسه عرفان کیهانی و آسیب های اجتماعی ایجاد شده توسط عوامل انتشار شایعات در مراجع بین المللی شکایت رسمی نموده است که اخبار و نتایج آن متعاقبا جهت اطلاع عموم منتشر خواهد شد.
در این رابطه خاظر نشان مینماید همراهان عرفان کیهانی و دیگر آزاد اندیشان چنانچه از عوامل و مسببین انتشار اخبار کذب و شابعات شکایت دارند اعتراض خود را از طریق ایمیل سایت و یا در قالب کامنت در ذیل اطلاعیه مرقوم دارند. در پرونده شکواییه بین المللی لحاظ خواهد شد.
http://nejatbahalghe.com/%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%DB…/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر