۱۳۹۳-۰۸-۲۳

گزارش خودنويس از شرايط موجود استاد طاهري

گزارش خودنويس از شرايط موجود استاد طاهري
گروه نویسندگان حقیقت و کمال، نزدیک به محمدعلی طاهری، بنیانگذار نظریه «عرفان حلقه» اعلام کردند که برخی با هدف تحریک طرفداران و شاگردان او در تلاشند تا با وارد کردن آنان در بازی احساسی، آنها را به واکنش وادار کنند.

گروه نویسندگان حقیقت و کمال، نزدیک به محمدعلی طاهری، بنیان‌گذار نظریه «عرفان حلقه» اخبار منتشر شده درباره حکم افزایش ۶ سال زندان و دادگاه او را تکذیب و اعلام کردند که برخی با هدف تحریک طرفداران و شاگردان او در تلاشند تا با وارد کردن آنان در بازی احساسی، آنها را به واکنش وادار کنند.

این درحالیست که محمد‌علی طاهری، بنیان‌گذار نظریه «عرفان حلقه» در اعتراض به شرایط خود دربند دو الف زندان اوین، باز بودن پرونده و تمدید بازداشت خود برای ۶ ماه دیگر در زندان انفرادی از سه هفته پیش برای چندمین بار دست به اعتصاب غذا زده است.

گروه نویسندگان حقیقت و کمال معتقد است با توجه به اتهام «فساد فی الارض» که به دروغ در پرونده بنیان‌گذار نظریه فرادرمانی مطرح شده، هرگونه حرکت در مغایرت با اصول او می‌تواند شرایط محمدعلی طاهری را تا حد اعدام با خطر مواجه کند.

رکسانا حقیقت‌طلب، از گروه نویسندگان حقیقت و کمال هشدار می‌دهد که عده‌ای در تلاشند تا با نفوذ در مجموعه عرفان حلقه، این گروه را به سمت مورد نظر خود سوق دهند و تا با نقض اصول اعتقادی عرفان حلقه، آن را سیاسی جلوه دهند. به گفته او این افراد که خود را به ظاهر از طرفداران بنیانگذار طب فرادرمانی جلوه می‌دهند با نزدیک شدن و همراهی با افراد مخالف و مورد غضب حکومت، راه را برای سنگین‌تر کردن پرونده محمدعلی طاهری هموار کنند.

این درحالی است که محمد طاهری با کار سیاسی مخالف است و طرفدارانش اعلام کرده‌اند که با توجه به اصول و مرام‌نامه این مجموعه هیچگونه گرایش سیاسی ندارد و از چنین حرکاتی اعلام براعت می‌کنند.

محمد‌علی‌ طاهری پیشتر بعد از چهار جلسه دادگاه غیرعلنی در دادگاه عمومی و انقلاب تهران توسط یحیی پیرعباسی قاضی این دادگاه به اتهام «توهین به مقدسات، مداخله غیر قانونی در امور پزشکی و درمان بیماران، ارتکاب فعل حرام و لمس نامحرم، تهیه و توزیع آثار سمعی و بصری و فعالیت‌های غیرمجاز، تحصیل مال نامشروع، استفاده غیرمجاز از عناوین علمی و انتشار کتب و مقالاتی از موارد ضاله و مضله» به ۵ سال حبس تعزیری، ۷۴ ضربه شلاق، حدود ۹۰۰ میلیون تومان جزای نقدی و جلوگیری از چاپ مجدد آثار مکتوب و جلوگیری از چاپ مجدد آثار مکتوب و همچنین تکثیر سی‌دی‌ها و به امحاء کتب و آثارش محکوم شده بود.

به گفته رکسانا حقیقت‌طلب، بنیان‌گذار نظریه «فرادرمانی» تحت فشار است تا با اقرار به موارد مورد نظر بازجوهایش، با اتهامات سنگین‌تری مواجه شود، حتی این نگرانی وجود دارد که براساس همین اتهامات «بی پایه و اساس» او را با خطر اعدام مواجه کنند.

گزارش خودنويس از شرايط موجود استاد طاهري:

https://khodnevis.org/article/61777#.VGYP-vmsXYG

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر