۱۳۹۳-۰۹-۰۴

الان در سطح دنیا مي‌بينيد

اهمیت روح جمعی
براي اينكه اهميت اين موضوع را خدمتتان بگويم الان در سطح دنیا مي‌بينيد تمایل به قدرت و شبکه منفی چقدر بالاست، .........در هر کجای دنیا، در هر محفلي خصوصاً جوان‌ها، ..........به محض این که از یک کرامت منفی نام برده مي‌شود بلافاصله واكنش و عكس‌العمل را خواهيد ديد.......... و به همچنین اگر در یک جمعي از عرفان کمال صحبت شود توجه همه جلب مي‌شود و همه مشتاق هستند .........پس در آن واحد همه، هم مشتاق قدرت هستند، .......هم مشتاق كمال هستند.
بحث قدرت پالسي است كه شبكه منفي در روح جمعي مرتب پالس مي‌كند........ و مثل يك آنتي است كه اين را پالس مي‌كند......... و از آن طرف مثبت هم دارد اين كار را مي‌كند، دوستان جلوتر از شما هم همين مسئله را دارند و خود ما هم داريم. خیلی از مسائل را ما روی پالس آنتن روح جمعی مي‌دهیم،............ فرض كنيد «آيينه عاشورا» را شما خوانديد به دست هر كس مي‌دهيد منتظرش بوده‌است، شايد از نقطه نظر قلم خيلي ادبي هم نباشد، كه نيست اما از نظر "مفهومي" همه منتظر اين بوده‌اند كه به دست شان برسد.
اينها يكسري از كارهايي است كه در مقوله روح جمعي صورت مي‌گيرد ........و الان دو شبكه با هم جنگ سرد دارند يعني اين (شبكه منفي) دارد پالس مي‌كند،......... آن (شبكه مثبت) هم همين جور دارد اين پالس را مي‌دهد ..........و فعلاً در يك جنگ سرد قرار داريم ........و انسان، يعني افراد بي‌طرف،........ يا روز به روز دارند يا ملحق مي‌شوند به اين........ يا ملحق مي‌شوند به آن، .........و هر دو تا پالس را دارند مي‌گيرند....... و تحت تأثير هر دو تا هستند.....
اين يكي از مهم‌ترين ابزارهاست ..........ولي به علت اينكه يك مقداري در ابتدا نامحسوس است ..........و در دور هفت شما تازه مي‌توانيد از نقطه نظرهايي، وقتي در آنجا راجع به شعور، تأثير شعور در هستي، فيدبك آن‌ها، دوستان دوره هفت تازه مي‌دانند كه ارتباط روح جمعي چي مي‌خواهد بگويد و چقدر اهميت دارد.
ترم پنجم، جلسۀ ششم، تصویری
محمد علی طاهری، عرفان کیهانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر