۱۳۹۶-۰۳-۱۹

نود و هفتمين تجمع شاگرد ان و خانواده استاد محمد علی طاهرى

گروه خبري سايت
نود و هفتمين تجمع شاگرد ان و خانواده استاد محمد علی طاهرى

به نام خداوند رحمان رحیم 

امروز برپایی نودو هفتمین تجمع اعتراضی هواداران ، شاگردان و خانوادهٔ محمد علی‌ طاهری در ششمین ماه مبارک رمضان است که استاد محمد علی طاهری همچنان بلاتکلیف در زندان انفرادی بسر می برد.



طبق نظامات و قوانین الهی، تحمل و مدارای رفتارهای غیر انسانی‌ فراقانونی ، حد و حدودی دارد که پروردگار یاور مظلومان نهایتأ پاسخ سنگین و غیر قابل پیش بینی به مغرضان و غافلان خواهد داد و هرگز چنین ظلمهایی ادامه نخواهد داشت زیرا که ما از تمام ظالمان نزد خدا شکایتها کرده ایم ، ما نقش خود را در جهان با عشق یار حک کرده ایم.

اندیشه عرفانی معنوی همواره جاری و ساری است زیرا که فطرت انسان پیرو محبت و صداقت است ، پس بدانید که حنای دروغ گویان دیگر رنگی‌ ندارد و نشر اکاذیب جهت تشویش اذهان عمومی برعلیه معلم دربند، تلاش های مذبوحانه ای بیش نیست. تنهاراه برون رفت از بحرانهای ترور و رعب و وحشت، بازگشت به فطرت صلح طلبی بشر است وفقط و فقط اجرای قانون اساسی و پاس داشتن حرمت و شرافت انسانی در جامعه اسلامی ، رسم مسلمانی است.

ماه رمضان فرصتی دوباره برای مقامات مسئول مربوطه در مورد بی گناهی استاد محمد علی طاهری است امید داریم که همین ماه طلوع نور بیداری الهی ، اغاز پایان کینه توزی و رفتارهای غیر انسانی باشد.

به همه مسئولین و مقامات قضایی و دولتی یاداوری می کنیم :

ما شاگردان، همدل و همصدا تا آزادی محمد علی‌ طاهری از پای نمی‌نشینیم تا شاهد آزادی بی قید و شرط استادمان باشیم.»





منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر