۱۳۹۶-۰۳-۲۴

معصومه ضیاء از زندان اوین آزاد شد

گروه خبري سايت
معصومه ضیاء از زندان اوین آزاد شد
معصومه ضیاء، فعال مدنی و از شاگردان محمدعلی طاهری، ساعاتی پیش از زندان اوین آزاد شد.





به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، معصومه ضیاء پس از شش ماه بازداشت و در پی برخورداری از امتیاز عفو در حکم قبلی، امروز سه شنبه ۲۳ خردادماه از بند نسوان اوین آزاد شد.

گفتنی است که مسئولین قضایی در اوایل اردیبهشت‌ماه برای آزادی موقت این فعال مدنی از خانواده وی وثیقه ۲۰۰ میلیونی دریافت کرده‌اند و تا کنون زمانی برای رسیدگی به پرونده جدید خانم معصومه ضیاء تعیین نشده است.

معصومه ضیاء، از فعالان عرفان حلقه، روز جمعه ۱۷ دی‌ماه ۹۵، هنگام بازگشت از سفر خارج کشور در فرودگاه توسط مأموران اداره اطلاعات بازداشت شد.

معصومه ضیاء که پیش‌تر نیز در جریان تجمع هوادارن گروه عرفان حلقه در مقابل دادگاه انقلاب بازداشت شده بود، در دادگاهی که در تاریخ ۱۸ بهمن‌ماه سال گذشته به ریاست قاضی احمدزاده برگزار شد، به اتهام اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمع غیرقانونی، به تحمل یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد؛ این حکم عیناً در دادگاه جدید نظر تأیید گشت.

معصومه ضیاء پیش‌تر نیز در ارتباط با شرکت در تجمع اعتراض‌آمیز زنان باهدف تغییر در قوانین تبعیض‌آمیز علیه زنان، در میدان هفت تیر در تاریخ ۲۲ خرداد سال ۸۵ بازداشت و سپس به یک سال زندان تعلیقی محکوم شده بود.


منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر