۱۳۹۶-۰۳-۲۶

نود‌ و هشتمین اعتراض مدنی همراهان، شاگردان و خانواده استاد محمد علی‌ طاهری در تورنتو

گروه خبري سايت
نود‌ و هشتمین اعتراض مدنی همراهان، شاگردان و خانواده استاد محمد علی‌ طاهری در تورنتو

به نام خداوند رحمان و رحیم 
خداوند عشق و صلح

امروز برپایی نود‌ و هشتمین اعتراض مدنی همراهان، شاگردان و خانواده استاد محمد علی‌ طاهری برای یاد آوری احقاق حق پایمال شده ایشان هست. حق و عدالتی که در کشور اسلامی ما طبق قانون اساسی‌ اجرا نشده.

متاسفانه تاکنون به بهانه‌های غیر منطقی‌ واتهامات تکراری شرم آور توسط عده‌ایی ضابطین مغرض که صرفا موجب صدمه به حیثیت ایران و ‌ایرانی شده اند، از ازادی به حق و قانونی محمد علی‌ طاهری جلوگیری شده است.




تعدادی افراد نا اگاه خودسر که با نشر اکاذیب جهت تشویش اذهان مردم، همواره لطمه جبران نا پذیری به امنیت و سلامت جامعه می زنند و رفتارهای غیر قانونی، غیر اخلاقی ، انسانی و اسلامی خود را همچنان ادامه می دهند،

چگونه می توان چهره اسلام اصیل را که محبّت ، صلح و ازادی اندیشه و عقیده است و احترام به حقوق هر انسانی ، حتی یک زندانی را خدشه دار کرد.

چگونه می توان مسلمان بود و این روزهای پربار رمضان روزه گرفت و عبادت کرد و حقوق اولیه یک انسان ۶ سال در بند انفرادی را نادیده گرفت.

مسئولین و مقامات محترمی که در دی‌ ماه ۹۵ برای پایان دادن به اعتصاب غذای استاد ، قول رسیدگی سریع و اختتام پروندهٔ ایشان را دادید، آیا پاسخگو و متعهد هستید؟ فراموش نکرده اید که محمد علی طاهری مظلوم واقع شده و همچنان بلا تکلیف بی هیچ حکمی بر خلاف قانون اساسی و شهروندی در زندان انفرادی است؟ ما یاداوری می کنیم.

صرفا ، استقلال و تعهد قوه قضایی در اجرای حکم منع تعقیب و ازادی بی قید و شرط معلم مظلوم، پاسخ خواسته بر حق ایشان است.

همین امروز معلم بی گناه را ازاد کنید و عدالت اسلامی را به خانواده چشم براه وی هدیه دهید.






منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر