۱۳۹۶-۰۳-۱۵

بازداشت چندساعته و تهدید یکی از شاگردان محمدعلی طاهری در شهر بابل

گروه خبري سايت
بازداشت چندساعته و تهدید یکی از شاگردان محمدعلی طاهری در شهر بابل
«وحید پورطهماسب» از شاگردان محمدعلی طاهری در شهر بابل صبح روز چهارشنبه دهم خردادماه توسط ماموران لباس شخصی از محل کار خود بازداشت شد و برای چند ساعت در مکانی نامعلوم تحت بازجویی قرار گرفت.



ساعت ۱۱ پیش از ظهر روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۵ مامور لباس شخصی بدون ارائه حکم قضایی و کارت شناسایی با ورود به محل کسب وحید پورطهماسب، اقدام به تفتیش محل نمودند و پس از آن این شهروند بابلی را بازداشت کرده و با دست‌بند و چشم‌بند به مکانی نامعلوم منتقل کردند. گفته شده “این عضو عرفان حلقه پس از ۳ ساعت بازجویی آزاد شده است.”

یک منبع مطلع در این باره ب گفت: « روز چهارشنبه ۵ مامور لباس شخصی با ورود ناگهانی به آرایشگاه وحید پورطهماسب به تفتیش محل کسب او پرداختند. اما وحید در مقابل این اقدام آنها مقاومت کرده و از آنها حکم تفتیش و کارت شناسایی خواست. ماموران اما بدون ارائه حکم قضایی وحید پورطهماسب را بازداشت کرده و با دست بند و چشم بند به مکان نامعلومی منتقل کردند.»

این منبع که خواست نامش فاش نشود در ادامه افزود: « ماموران وسایل شخصی و تعدادی از کتاب های وحید را نیز با خود بردند. او را پس از سه ساعت بازجویی آزاد کردند اما وسایلش را پس ندادند. مشخص نیست هدف ماموران چه بوده. وحید در تاریخ ۲۳ اردیبهشت آخرین دفاعیات خود را به دادگاه انقلاب بابل تقدیم کرده و قرار است برای او حکم صادر شود اما مرتبا از سوی ماموران امنیتی تهدید می شود. چند هفته قبل هم چند مامور لباس شخصی با حضور در محل کارش تهدید کردند که مغازه اش را پلمپ می کنند. معلوم نیست این گونه مزاحمت‌ها با چه هدفی انجام می شود.»

گفته شده وحید پورطهماسب برای اولین بار در تاریخ ۲۹ مرداد ۹۵ توسط ماموران اطلاعات سپاه پاسداران بدون ارائه حکم قضایی از محل کارش بازداشت و به زندان بابل منتقل شده است. وی مدت ۴۱ روز را در این زندان به سر برده که  ۹ روز از این مدت زمان در بند انفرادی تحت نظر اطلاعات سپاه و مابقی دوران بازداشت او در بند ۱ زندان بابل سپری شده است.

این شاگرد محمدعلی طاهری که هم اکنون به قید وثیقه آزاد است در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۹۶ آخرین دفاعیات خود را به دادگاه انقلاب بابل ارائه کرده و از آن تاریخ تا کنون حکمی برای او صادر نشده است. گزارش منابع آگاه حاکی از آن است، موضوع پرونده قضایی وحید پورطهماسب «ترویج فرقه عرفان حلقه و تبلیغ علیه نظام» عنوان شده است.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر