۱۳۹۵-۰۱-۲۶

انعکاس خبر فایل صوتی اقای قاسمی در رسانه ها و خبرگزاری ها

گروه خبري سايت
انعکاس خبر فایل صوتی اقای قاسمی در رسانه ها و خبرگزاری ها
‏کانون_دفاع_از‬ _حقوق_بشر_در_ایران :
محمودرضا قاسمی کیست و چه نقشی در پرونده محمدعلی طاهری دارد؟/ قسمت اول
کسی که نام محمد علی طاهری را از لیست عفو رهبری بیرون کشیده است

‏بازداشت‬ :
افشای فایل صوتی «پشت‌پرده» پرونده عرفان حلقه

خبرگر‬ :
چه کسی نام محمدعلی طاهری از «لیست عفو رهبری» بیرون کشید؟

‏رادیو_زمانه‬ :
چه کسی نام محمدعلی طاهری از «لیست عفو» رهبری بیرون کشید؟
قاسمی که با مدیریت «موسسه هنری آلاء»، در تولید محصولات سمعی و بصری برای تخریب عرفان حلقه و سایر شیوه‌های معنوی و فکری می‌کوشد، تصریح می‌کند که بودجه این موسسه از سوی «دفتر رهبری» تامین می‌شود و سیاست‌گذاری و جهت‌گیری آن توسط «مجتبی خامنه‌ای»، فرزند جنجال برانگیز رهبر ایران، تعیین می‌شود.

‏پیک_ایران‬ :
نقش قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران در پرونده محمد علی طاهری
محمودرضا قاسمی در این مصاحبه بر نقش خود در پرونده سازی علیه محمدعلی طاهری و عرفان حلقه تاکید کرده و می‌گوید: «من کلاسه پرونده (جزء اسناد محرمانه امنیتی) محمدعلی طاهری را مطالعه کرده‌ام.» او در جایی دیگر خاطره ضرب و شتم محمدعلی طاهری را تعریف می‌کند و از این‌که بنیانگذار یک طب مکمل درمانی، بعد از آسیب ناشی از کتک خوردن، زود درمان می‌شود متعجب است و می‌گوید: «طاهری جانوری است. سرش را می‌زند (قاعدتا بازجو می‌زند نه خودش!) به تیزی دیوار. از تیزی دیوار شکاف بر می‌دارد، سرش خون می‌آید و هشت تا بخیه می‌خورد. چند روز می‌گذرد سرش صاف می‌شود. یک هم‌چنین کسی است طاهری.»
و نهایتا خبر می‌دهد: «اسم محمدعلی طاهری در لیست عفو رهبری آمده بود.» و بعد توضیح می‌دهد که چگونه به راحتی و با زیر سوال بردن نیروهای قوه قضاییه نام او را از این لیست در آورده است!
او در بخشی از سخنان خود، به طور مثال به «ترکیدن ۴ لاستیک اتومبیل خود» طی دو مرتبه و «سوختن لپ تاپ» سازمانی خود اشاره کرده و این نمونه‌ها را، از قدرت ماورائی «محمدعلی طاهری» عنوان کرده است که در هیچ محفلی آن را نمی‌تواند نقل کند.
سوال این‌جاست که در سیستم قضایی جمهوری اسلامی ایران، یک مهره سپاه که خود را «محقق» و کارشناس دینی معرفی می‌کند، تا کجا در یک پرونده قضایی قدرت مانور دارد؟
این فایل صوتی و اظهارات این مقام امنیتی این واقعیت را برای چندمین بار آشکار می‌سازد که «عدالت اسلامی‌ای که حکومت ایران مدعی آن است، به همین راحتی ملعبه دست چند مهره قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران واقع شده و در حالی که رییس قوه قضاییه درباره مسائل شاخ آفریقا نیز اظهار نظر گزاف می‌کند، نمی‌تواند زیر مجموعه خود را مستقل نگه دارد تا بازجویان در پرونده‌های قضایی، قضات را ملعبه دست خود نکنند.»

‏بالاترین‬ :
«اقتدار متزلزل» قوه قضاییه ایران: چه کسی نام محمدعلی طاهری را از لیست عفو قوه قضائیه درآورد؟

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh
@erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر