۱۳۹۵-۰۲-۰۱

ولادت با سعادت مولي‌الموحدين حضرت امام علي (ع) و روز پدر

سالروز ولادت با سعادت مولي ‌الموحدين حضرت امام علي (ع) و روز پدر 

با عرض تبریک به مناسبت ولادت باسعادت مولي‌الموحدين حضرت امام علي (ع) و روز پدر 
بدین وسیله به اطلاع شما همراهان گرامی میرسانیم که امروز هم روز ولادت باسعادت مولي‌الموحدين حضرت امام علي (ع) و روز پدر میباشد  ...
از یک طرف باید تبریک عرض میکنیم خدمت شما همراهان گرامی  و از یک طرف دیگر افسوس میخوریم که استاد عزیزمان  در حالی که بیش از پنج سال در بازداشت بسر میبرند و دور از خانواده و مجموعه هستند !
به امید انکه هرچه سریعتر به جمع خانواده بزرگ عرفان حلقه بازگردند انشاء الله .



چون مي روي بي‌من مرو اي جان جان بي‌تن مرو                      وز چشم من بيرون مشو اي مشعله تابان من
تا آمدي اندر برم شد کفر و ايمان چاکرم                                اي ديدن تو دين من وي روي تو ايمان من
اي جان چو ذره در هوا تا شد ز خورشيدت جدا                           بي تو چرا باشد چرا اي اصل چارارکان من
اي شه صلاح الدين من ره دان من ره بين من                           اي فارغ از تمکين من اي برتر از امکان من

میلاد حضرت امام علي (ع) و روز پدر را به تمامی همراهان گرامی و تمامی شیعیان و ایرانیان تبريک و تهنيت عرض ميکنم



و جا دارد از استاد عشق و معرفت تشکر کنم به پاس زحمات بی دریغشان که به ما درس آزادگی و خداشناسی و درس زندگی را به ما آموختن .
گروه سايت سايمنتولوژي_فرادرماني

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر