۱۳۹۵-۰۱-۱۴

نشست اعضای انجمن پاسداشت حقوق بشر در ایران با کانون وکلای آلمان در شهر کلن

گروه خبري سايت
نشست اعضای انجمن پاسداشت حقوق بشر در ایران با کانون وکلای آلمان در شهر کلن
‫#‏خبرنامه_شب_تاب‬ :
در نشست و دیدار اعضای انجمن پاسداشت حقوق بشر در ایران با گروهی زبده از جامعه حقوقدانان و کانون وکلای آلمان در شهر کلن آلمان، پرونده کامل آقای دکترمحمدعلی طاهری در اختیار جامعه بین المللی حقوقدانان قرار گرفت.
در این دوسیه کامل با ارائه مدارک و اسناد به زبان فارسی(همراه با ترجمه انگلیسی – آلمانی) مکانیسم پرونده سازی و اتهام چسبانی ساختگی بر علیه شهروندان ایرانی و سلب آزادی از آنها توسط دادگاه های انقلاب قوه قضائیه بدون هیچگونه ملاحظه اصول رویه قضایی و دادرسی و حضور وکیل در دادگاه و ارائه لایحه دفاعی در برابر کیفرخواست دادستان، بیان شده است.
همچنین گزارش جامعی درخصوص چگونگی صدور حکم محکومیت آقای دکترمحمدعلی طاهری به پنجسال حبس ارائه گشته است. از جانب دیگر، در توضیحات تکمیلی تشریح شده که امروز آقای دکترمحمدعلی طاهری – حتی بعد از سپری کردن شش سال حبس در سیاهچال اوین و پایان دوران محکومیت- هنوز هم بدون هیچ دلیل و حکم دیگری همچنان در سیاهچال قرون وسطایی اوین به سر میبرد. از جمله مدارک ارائه شده در این فایل حقوقی، سند مبنی برصدور حکم اعدام آقای دکترمحمدعلی در ایام زندانی بودن ایشان بدون ارائه هیچ دلیلی است. حکمی که پس از رسیدگی در دیوانعالی کشور نقض بلاارجاع اعلام شد.
از جانب دیگر گزارش کاملی نیز از چگونگی پروسه سیاهنمایی علیه آقای دکتر محمدعلی طاهری در عرصه سایبری توسط ایادی وابسته به اداره موسوم به “فرق و ادیان” و تشکیلات زیرمجموعه آن از قبیل “موسسه بهداشت معنوی” و ” ستادنجات از حلقه” و فعالیتهای بسیار تخریبی این مجموعه ها بر علیه آقای محمدعلی طاهری در سطح رادیو و سایر رسانه ها و فضای سایبری ارائه شده است.
از جمله صفحات ارائه شده در فایل مزبور، سند زیر است که با استناد به گزارش “سرویس اندیشه خبرگزاری رسا” تهیه شده، و مشتمل بر گفت‌وگوی “محمدامیر راستگردانی خبرنگار خبرگزاری موسوم به ” رسا” در قم، با یکی از به اصطلاح کارشناسان معنویت ستیز و علم زدا و ضد خمینیسم اداره تکفیری “فرق و ادیان” در قم میباشد. پیش از پرداختن به این سند لازم است برای تذکار به مخاطبان عزیز یادآوری کنیم که شخصی که خبرگزاری رسا در قم برای مصاحبه کردن بر علیه مکتب علمی – معنوی مشهور به “سایمنتولوژِ” – بنیادنهاده شده توسط آقای دکترمحمدعلی طاهری- انتخاب کرده، جوانک فاسد و مفسد و پیش پافتاده ای موسوم به “محمدرضا انهاری” است که توسط بوقهای سایتهای وابسته به “اداره تکفیری فرق و ادیان” به عنوانِ به اصطلاح ” کارشناس عرفان‌های شرقی به ویژه عرفان حلقه”!! معرفی میشود .

شب_تاب

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
www.telegram.me/parto_aftab
www.telegram.me/amozesh_erfanehalgheh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر