۱۳۹۲-۰۹-۰۳

الله سريع الحساب

الله سريع الحساب

یه موضوعی هست که میگویند الله سریع الحساب..
پس خداوند سریع الحساب هست ، منظور از سریع الحساب بودن چیه ، خوب اگه قراره در جهنم حساب كتاب پس بدیم ،خب دیگه نمیگن الله سریع الحساب ، اگر قراره سریع الحساب باشه پس جهنم چیه؟؟؟
خب، سریع الحساب بودن چیه؟؟
اینه که همین الان ، یک ماجرایی که اتفاق میفته ، من شیمیایی جواب میگیرم ، تشعشعاتی جواب میگیرم ، آن ، آن
یعنی به لحظه نمیکشه، من جوابم رو گرفتم . اين يك موضوعه، سريع.
یه مسئله دیگه بازتاب من در همین جاست که :
این جهان کوه ست و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا
تو کوه ها میکنی چند ثانیه بعد صدای خودت به خودت بر میگرده ، الان صبح از خونه میای بیرون، من اعصاب ایشون رو خراب میکنم ، خب ، ایشون هم با اعصاب خراب میره سرِ کار ، اعصاب اونو خراب میکنه ، اعصاب ارباب رجوع رو ، ارباب رجوع میره سر کارش اعصاب اونو ، اونم میره اونجا ، اونهم ....همینطوری ...
توجه میکنید؟؟
شب میریم خونه میبینیم پسرمون اومد ،بچه ما ، همسر ما اومد میگه آخ آخ آخ آخ .. این نمیدونم همسایه ما عجب آدم مثلا فلان و بیصار و از این حرفاست .اینکارو کرد اونکارو کرد اینکارو کرد.
بعد ما میگیم بله ، عجب مردمان بدی هستند ،حالا پیگیری نداریم ، اگه پیگیری کنیم یه دفعه میبینیم که اِ این نتیجه همونیه که من صبح اعصاب اون رو خراب کردم !!، اونهم اونو ، اونکار ..... همینطوری چرخیده رسیده به همسایه من ، اعصاب ما رو خراب کرد .درست شد یا نه ؟؟
این هم یک اثره و بعد دوباره یه اثر داریم که قانون بازتابه تو حکمت الهیه ، حکمت الهی ، حالا دوره بعد که همزاد رو شناختیم ، همزاد حکمت الهی رو پیاده میکنه .و این همزاد ماست که مزد اشتیاق ما ، مسائل ما ، قضایای ما رو ردیف میکنه ، پس نقش هاي بسیار زیادی همزاد ما داره ، خب ؟!؟خلاصه کلام ، میره بالا بازتاب اونهم میاد به من میرسه :
یهدی من یشاء و اون ماجرا.



با تشكر و طلب خير جمعي
http://www.mediafire.com/?239t5ysk0vi0o4v

 ان الله سریع الحساب

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر